Sharnaaz Ahmad! DUTA TERBARU PEMBERSIH MUKA MEN’S BIORE DOUBLE SCRUB

Yuhuuuu!!! Sememangnya lelaki zaman kini didapati semakin hari semakin prihatin terhadap penjagaan peribadi, kebersihan dan penampilan diri. Dengan gaya hidup yang sibuk dan 'hectic' serta terdedah kepada habuk dan pencemaran secara berterusan, kaum lelaki hari ini sememangnya pasti mengalami stres dan menghadapi cabaran besar untuk sentiasa tampil segak bergaya tanpa kulit muka yang bermasalah. Permukaan kulit yang terkumpul dengan kotoran, minyak yang berlebihan, serta bakteria yang terperangkap didalam liang-liang pori akan menggalakkan timbulnya masalah kulit seperti kulit kusam dan berjeragat. Permasalahan kulit ini akan menyebabkan raut wajah kelihatan kurang menarik, lantas menjejaskan keyakinan dan penampilan diri.

Sebagai jenama skrub muka lelaki No. 1 di Malaysia dan peneraju dari aspek inovasi, Men’s Bioré sentiasa mendahului dalam kategori pembersih muka lelaki dan kini telah memperkenalkan Teknologi Terkini Berjuta Skrub Mikro dari Jepun. Dirumus dari formulasi terbaik oleh pakar dari makmal penyelidikan, rangkaian pembersih muka ini mengandungi Kuasa Pembersihan Detox dan agen penyerap minyak untuk menghapuskan pelbagai masalah kulit dari akar umbi. Ia bertindak dengan berkesan untuk memberikan kulit yang sihat, cerah, bersih tanpa berminyak serta menyegarkan dari dalam ke luar!

“Men’s Bioré sentiasa berusaha untuk menghasilkan produk yang inovatif bagi memenuhi
keperluan pelanggan kami. Dengan teknologi canggih yang sedia ada, kami memperkenalkan
pembersih muka lelaki yang memberikan Kuasa Pembersihan Detox. Kami yakin bahawa
pelanggan kami akan dapat melihat perubahan pada keadaan kulit mereka selepas setiap
penggunaan. "kata Encik Masaki Fujiwara , Presiden Kao Malaysia.

Seluruh rangkaian pembersih muka Men’s Bioré Double Scrub didatangkan dalam wajah yang baru dengan reka bentuk lebih menyegarkan dan kontemporari. Ia direka khas untuk memenuhi citarasa golongan lelaki yang muda , aktif, dan lasak di Malaysia. Rangkaian produk ini terdapat dalam 5 variasi termasuklah Deep Clean , Deep Clean Extra Cool , Oil Clear, Acne Solution dan Bright Clean , yang mampu mengatasi pelbagai masalah kulit lelaki yang berbeza.


MENGENAI PEMBERSIH MUKA MEN’S BIORE DOUBLE SCRUB FACIAL FOAM BAHARU
YANG DIPERTINGKATKAN

Diformulasi dengan Teknologi Terkini Berjuta Skrub Mikro dari Jepun yang mana skrub ini mampu menjadi berjuta mikro skrub yang dapat mengoptimumkan Keupayaan Pembersihan Detox jauh di dalam liang pori.


Antara jrnis skrub yang ditawarkan:-


  • Skrub “Oil Absorbing” - Menyerap minyak berlebihan di permukaan kulit serta menghilangkanbintik hitam dan kulit kusam.
  • Skrub “Deep Detox” - Membersih segala kotoran secara mendalam dengan menghantar ejen me-nyah minyak dan anti bakteria terus ke dalam liang pori.
Setiap satu daripada 5 variasi menawarkan fungsi dan kelebihan berbeza untuk disesuaikan
dengan masalah kulit lelaki berdasarkan pilihan mereka.

 Double Scrub Deep Clean mengandungi Skrub “Oil Absorbing” dan Skrub “Deep Detox”. Ia dapat membersihkan segala kotoran, menanggalkan bintik-bintik hitam dan kulit kusam dengan berkesan. Memberikan kawalan minyak berterusan and kulit yang bersih sepenuhnya dalam satu-langkah.

 Double Scrub Deep Clean Extra Cool mempunyai fungsi yang hampir sama dengan variasi Deep Clean tetapi menawarkan sensasi amat dingin yang menyegarkan. Alamilah kesegaran ekstra ini terutama penggunaan selepas beriadah atau menjalani aktiviti bersukan.

 Double Scrub Oil Clear diformulasi dengan “Black Tea”, Skrub “Oil Absorbing” dan Skrub “Deep Detox”. Ia mengandungi bahan kawalan minyak dan antioksida yang dapat menanggalkan minyak berlebihan dan juga rasa melekit pada kulit muka secara efektif. Kulit menjadi bebas-minyak dan tidak berkilat. Ia juga meninggalkan sensasi dingin yang menyegarkan ketika mencuci muka.

 Double Scrub Acne Solution adalah penyelesaian terbaik untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berjerawat. Ia diformulasi dengan Ekstrak Tea Tree, Skrub “Oil Absorbing” dan Skrub “Deep Detox”. Yang amat berkesan dalam mengawal jerawat yang disebabkan oleh bakteria-bakteria dan liang-liang pori tersumbat akibat minyak berlebihan. Kulit akan menjadi lebih sihat kerana kemunculan jerawat berkurangan serta kesan jerawat dan jeragat kurang kelihatan.

 Double Scrub Bright Clean mengandungi Charcoal sebagai bahan ejen aktif, Skrub
“Oil Absorbing” dan Skrub “Deep Detox”. Rumusan ini amat efektif untuk membersih
dan menanggalkan kulit kusam. Miliki kulit yang lebih cerah dan tona kulit sekata.

DUTA PRODUK TERBARU

Bersempena dengan pelancaran produk terbaru Men’s Bioré ini, Kao Malaysia telah melantik pelakon Sharnaaz Ahmad sebagai duta terbarunya. Perlantikan beliau sebagai duta terbaru Men’s Bioré Double Scrub adalah amat bertepatan dengan imej Sharnaaz yang berani dan berkeyakinan. Sekaligus menjadikan beliau model berperanan besar di mata masyarakat Malaysia dan mencerminkan status Men’s Bioré.


Sharnaaz berpendapat bahawa cara untuk mengekalkan kulit yang sihat adalah dengan membersih secara mendalam. “Bagi saya, untuk mengekalkan kulit yang bebas minyak dan sentiasa kelihatan sihat adalah sesuatu yang mencabar kerana jadual kerja yang amat padat dan sentiasa sibuk. Sebagai seorang pelakon, penjagaan kulit amatlah penting kerana wajah saya perlu sentiasa kelihatan bersih dan tidak berminyak. Men’s Bioré dengan Kuasa Pembersihan Detox ini sangat efektif untuk membersihkan kulit berminyak serta kotoran jauh di dalam liang-liang pori, menjadikan kulit saya lebih segar dan bersih sekarang”, kata Sharnaaz.
Tengok pada penampilan memang ada gaya dan maskulin. Bila kenali secara dekat kelakar juga rupanya selebriti Shaarnaz ini. Berfikiran terbuka dan suka berkongsi dan berkata apa yang rasa :=) Inilah personaliti terbaru Men’s Bioré!!!

Sharnaaz Ahmad! DUTA TERBARU PEMBERSIH MUKA MEN’S BIORE DOUBLE SCRUB Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 29, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.