Berpiknik Dengan Anak-Anak di Mini Mini Cafe

Kebetulan hari tu, ada hal sikit kat Mid Valley. terus ai seret satu famili kat sini - Mini Mini Cafe. Dengan tujuan nak gunakan voucher Picnic Hi-Tea set yang sepatutnya bulan 7 hari tu langsaikan. Tapi biasalah, ai kan always bz...buat-buat bz pun selalu. So ada peluang jer nak pergi tebus segala mak nenek hadiah. Haruslah disegerakan kennnnn.

Mula-mula set ni sampai. memang saya teruja giler. Sebabnya siapa ada padang rumput bagai. Memang nampak esklusif dan unik.

Dan bertambah menarik. Ada kepelbagaian menu yang boleh dicuba. Dari manis-manisan sehinggalah hidangan ringkas-berat seperti berger turut disertakan dalam set ini.

Selain dari munchies yang berbentuk mini. Turut didalams et ini adalah satu set teko air green tea. Cawan dan teko ni giler cumelll wehhh...Cam permainan jer ai tengok, huhu.

Ai paling suka yang pduing tu. Rasa tidak terlalu manis dan ianya didatangkan dengan suhu yang sejuk-sejuk. Nikmat giler makan sorang2, hahahahah.

My Ameer memang bajet cam semua makanan kecik edisi khas untuk dier sorang. So, memang kebanyakan kek dan pastri kat situ my Ameer yang mentadarah secara individu, huhu.

Cam biasa berada di sini, paling terexcited melihat kepada susunan dan hiasan. Cantik dan unik. Memandangkan ini merupakan kali kedua saya ke sini, so perasaan saya biasa-biasa sahaja. Tetapi tidak buat Dedet yang terover excited melebihi anak-anak apabila melihat dekorasi kedai mini Mini cafe ini.


Di setiap meja kaca, terdapat hiasan figurin seperti ini. Comelkan...........

Peminat karektor Sailor Venus, hehehehe

Harga untuk satu set Picni Hi-Tea ini aalah RM79.90 tidak termasuk GST.

Happy me with familiy at Mini Mini Cafe!!!

Apa yang menarik di cafe ini, boleh throw back entri lama di sini---> http://ayuarjuna.blogspot.my/2016/08/mini-mini-cafe-di-mid-valley.html

:)
Berpiknik Dengan Anak-Anak di Mini Mini Cafe Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 17, 2016 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.