Easy Go, Kabel Pengecas Telefon Pilihan Saya!


Model: ST-D02PI = 220mm / 2.1 A | RM29


Saya ni memang jenis semua benda perlu ada dalam beg. Terutama aksesori gadget. Mana tidaknya dengan telefon bimbit, bateri telefon, kamera dan macam-macam lagi semuanya memang menjadi keperluan saya untuk digunakan di mana sahaja.

Jadi apabila saya telah diperkenalkan dengan SISTA satu jenama aksesori telefon memang terus jadi excited! Jenama SISTA ini berasal dari Hong Kong yang mana katanya idea asalnya daripada sekumpulan generasi mudah yang begitu berminat dengan teknologi telefon dan telekomunikasi. Rekaan teknologi telefon yang dihasilkan memang berinovasi, berkualiti tinggi, sejajar dengan gaya hidup dan permintaan masa kini.

Apa yang menarik tentang kabel ini. Selain dari kualiti wayarnya yang disaluti silikon memang ketara tahan lasak, saya juga sangat suka akan saiznya. Ini kerana kebanyakan kabel telefon yang dimiliki sangat panjang. Untuk waktu tertentu seperti aksesori penting untuk di bawa 'travel' saya lebih memilih yang pendek, tidak mudah terbelit dan kecil (boleh mengurangkan penggunaan ruang tas tangan).

Proses pemindahan data pun agak cepat. Dan yang menarik tempoh digunakan untuk pengecasan sangat laju!

Sekejap sahaja tempoh pengecasan telefon. Jadi memang benar-benar jimat lektrik, hehehe.

Selain itu di SISTA MALAYSIA turut menawarkan pelbagai aksesori telefon yang lain, antanya seperti power bank, charger, bluetooth earphone, smartphone cover, smartphone screen film dan lain-lain.

Keterangan lanjut bolehlah layari;

Ataupun pembelian terus dari kedai-kedai aksesori terpilih :

Web: 

Hubungi :
03-89417677

Easy Go, Kabel Pengecas Telefon Pilihan Saya! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 30, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.