Pizza Puff Crust Dan Kek Lava Coklat Mentega Kacang Terbaru Dari Dominos

Baru-baru ini Domino's telah melancarkan produk terbaru mereka yang merupakan pizza yang yang menggunakan pastri sebagai kulit pizza. Yang menariknya kulit pizza ini adalah kombinasi ratusan lapisan mentega yang dibalut dalam ratusan lapisan helaian pastri lapis ringan dan kemudian dibakar sempurna sehingga ranggup dan berwarna perang keemasan.

Dihasilkan untuk dipadankan dengan inti daging lembu dan tuna yang pastinya menjadi kegemaran ramai, Pizza Puff Crust dengan 2 perisa beru iaitu ~Fiery Beef Diavola dan Sriracha Tuna.
Fiery Beef Diavola 


Sriracha Tuna

Pizza Puff Crust disajikan dalam bentuk segi empat didatangkan dalam dua saiz iaitu besar dan kecil. Caj tambahan sebanyak RM5 dikenakan untuk pizza biasa dan RM7 untuk saiz pizza yang besar.

Selain itu, Dominos juga telah memperkenalkan Kek Lava Coklat Mentega Kacang, yang mana berintikan coklat hitam yang enak dan mentega kacang yang berlemak. Sesuai sebagai manisan dan pencuci mulut. Harga yang dikenakan adalah RM7 sebagai tambahan ke atas mana-mana pembelian pizza.

Untuk keterangan lanjut boleh layari www.dominos.com.my
Pizza Puff Crust Dan Kek Lava Coklat Mentega Kacang Terbaru Dari Dominos Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 03, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.