GT Mobile GT-888 | Telefon Pintar Untuk Generasi Baru

Dalam hidup ini kita punyai banyak pilihan. Dalam apa jua keadaan, kemahuan, bidang dan minat. Seperti saya seorang yang berada dalam dunia IT biarpun dalam industri pendidikan, saya sentiasa mencari-cari peluang melihat kepelbagaian teknologi lama, sedia-ada dan yang terbaru berada di pasaran Malaysia dan juga Asia Tenggara amnya.

Saya telah diperkenalkan dengan telefon pintar jenama dari Singapura iaitu GT Mobile, jenama yang sememangnya cukup sinonim dan popular terutama bagi penduduk Singapura. Lihat sahaja spesifikasi yang ditawarkan oleh telefon GT Mobile GT888 diatas. Dengan skrin senipis 5.5 inchi, saiz RAM 2GB (yang saya gunakan) - terdapat juga dalam saiz RAM 1GB, berat 160 gram, ROM 16GB dan OS Android 5.1 Lollipop.

Nak cas pun tidak perlu memakan masa terlalu lama. Sekejap sahaja.

Didatangkan dengan 2 warna asas iaitu putih dan hitam. Dan bagi mereka yang suka menggunakan telefon untuk mengambil gambar, GT Mobile adalah antara yang boleh disarankan. Dengan spesifikasi untuk gambar dari hadapan (front) 5MP dan belakang (rear) 8MP ianya sudah memadai untuk hasil gambar yang menarik.

Dari front view

Nice shoot!!

My new bebeh!!


Gambaran dari belakang phone...

Most of pics dari rear view...

Super nice... kannnn hehehehe

Boleh guna dua sim kad uolls. So boleh lebih dapat privasi dengan hanya dari satu telefon pintar, hehehe. Simple yet still elegan. Tidak terlalu kompleks dan sangat mudah untuk difahami biarpun pertama kali menggunakannya.

Bagi saya sendiri telefon GT Mobile GT-888 ini sangat praktikal dan sesuai untuk mereka yang mahukan sesuatu yang sederhana dan memenuhi bajet pembelian telefon pintar pada harga yang mampu dimiliki. Apa yang penting segala spesifikasi untuk sebuah telefon pintar memang hadir dalam GT Mobile GT-888 dan ianya sudah cukup memberi kepuasan dalam hati!

Keterangan lanjut boleh layari http://www.gtmobile.sg/gtmobile/item/281-gt-888 ðŸ‘ˆ

GT Mobile GT-888 | Telefon Pintar Untuk Generasi Baru Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 31, 2017 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.