San Remo 80th Birthday Bash

Produk San Remo antara produk yang menjadi pilihan famili saya sejak dulu lagi. Kiranya pilihan generasi ke generasi. Cuba bayangkan tahun ni sahaja umurnya sudah menjangkau 80 tahun, betapa gahnya jenama ini berada di pasarn :-)

Kek edisi khas bersempena dengan 80 tahun usianya jenama San Remo diperkenalkan di masyarakat dunia.

Antara produk dari San Remo yang menjadi pilihan masyarakat tempatan dan antarabangsa.

Chef Fazley yang dilantik sebagai duta produk San Remo. Sepanjang bergelar duta kepada produk ini, Chef Fazley sentiasa berkongsi masa ke semasa resepi yang menark dan lazat menggunakan produk-produk dari San Remo.

Bersempena dengan ulangtahun ke 80 tahun ini juga, San Remo telah menjrmput pengguna-pengguna yang bertuah ke satu majlis meraikan ulangtahun esklusif yang penuh bermakna ini. Selain daripada pemenang bertuah dihidangkan dengan hidangan yang lazat, terdapat juga pelbagai aktiviti menarik disediakan. Memang meriah uollls!

Chef Fazley bersama bondanya yang tercinta, yang selama ini menjadi tulang belakanag diatas segala perkara yang diusahakan sehingga berjaya,

Bertambah istimewa apabila Chef Fazley turut menyampaikan lagu buat peminatnya yang hadir ke Majlis Ulangtahun yang ke 80 tahun di SukaSucre Bistro miliknya yang terletak di Cheras.

Antara hidangan yang disediakan :=P

Nampak sedapkan hehehe...

Apapun Selamat Ulangtahun ke 80 San Remo!!!

San Remo 80th Birthday Bash Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 17, 2017 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.