TWISTSHAKE Botol Susu Terbaik Buat Bayi dan Anak Yang Menyusu!

Tidak dinafikan pemilihan botol susu buat bayi dan anak-anak yang masih menyusu sangat penting dan perlu diambil kira pelbagai faktor. Ini terutamanya bahan yang digunakan dalam pembuatan botol susu, perlulah selamat digunakan~Bebas BPA ya! (sejenis bahan kimia yang kerap digunakan dalam pembuatan plasyik dan ianya sangat merbahaya buat kanak-kanak).. Selain itu ianya perlulah praktikal, mudah dan yang paling penting bayi/anak selesa ketika menggunakannya.

Selain daripda faktor-faktor diatas, bagi saya peranan warna juga sangat memainkan peranan dalam menarik minat anak saya untuk menyusu.


Apatah lagi melihat sendiri botol terbaru daripada jenama Fiffy yang juga didatangkan dengan bekas simpanan susu (khasnya bagi mereka yang perlukan botol ini untuk membawa si kecil berjalan-jalan). Sekaligus mampu menjimatkan masa persediaan susu buat bayi/anak tidak kira dimana sahaja!

Oh ya, "container"(bekas yang didatangkan bersama) bersaiz 100ml, jika tidak mahu diletakkan stok susu boleh juga dijadikan bekas penyimpanan barang makanan yang hilang. Contohnya bijirin dan sebagainya.
Mudah juga dipegang dan paling penting teknologi pembuatan botol susu ini membolehkan ianya mengekalkan tahap kepanasan yang sesuai untuk ibu/anak.

Ada 10 jenis warna yang ditawarkan, antaranya seperti hitam, kuning, peach, pink, biru, turquoise, oren, hijau dan ungu. Dan juga didatangkan 3 saiz botol yang berbeza - 330ml, 260ml dan 180ml.

Ditawarkan juga 6 saiz puting botol (teat)  iaitu - XS, S, M, L, PLUS dan SPOUT). Jadi kita boleh membuat pemilihan puting ini mengikut tahap umur bayi kita ya! Paling menarik, puting ini "anti-colic", jadi masalah kebocoran puting tidak akan berlaku. Diperbuat daripada "premium super soft silicon".

Secara ringkasnya, kelebihan botol susu Twistshake dari Fiffy dari gambarajah diatas. Terdapat 6 kebaikan dapat dikongsi khas dari ibubapa buat bayi/anak mereka yang dikasihi.

Paling penting ianya juga sangat mudah untuk dibersihkan. Jadi kita dapat memastikan tahap kebersihan barangan yang digunakan oleh bayi/anak berada ditahap paling maksimum.

Dengan kecanggihan spesifikasi botol susu yang ditawarkan oleh Twistshake membolehkan bayi/anak dapat menikmati susu botol mereka dengan selesa dan ceria. Dan sebagai ibu kita pastinya mahukan yang terbaik untuk mereka!

Keterangan lanjut boleh layari:-


TWISTSHAKE Botol Susu Terbaik Buat Bayi dan Anak Yang Menyusu! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 15, 2017 Rating: 5

1 comment:

  1. Momies Ada masalah macam saya tak?
    .
    Bintk-bintik puteh pada puting susu.. Susah sangat nak tanggal..
    Rupanya ada cara nak cegahnya tanpa perlu kos tambahan..
    .
    Best sangat. Saya baca di blog ni:
    .
    http://pencuciputingsusu.blogspot.my/2017/08/cara-terbaru-cegah-bintik-bintik-puteh.html
    http://pencuciputingsusu.blogspot.my/2017/08/cara-terbaru-cegah-bintik-bintik-puteh.html
    http://pencuciputingsusu.blogspot.my/2017/08/cara-terbaru-cegah-bintik-bintik-puteh.html
    .

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.