ELITE – Gaya Berkekalan Buat Si Anak Teruna!

AfiqXtopBigBang


Gayaan rambut untuk lelaki dari kanak sehingga dewasa  memang ada pelbagai fesyen. Ada gaya panjang, pendek, yang terpacak, gaya santai mahupun kelihatan “edgy”. Apatah lelaki moden hari ini lebih gemar untuk menjadi lebih kreatif dengan cara memutar, meramas dan menggayakan rambut untuk menghasilkan fesyen tersendiri agar personaliti diri itu lebih menonjol.

Ini kerana Gaya rambut hebat adalah elemen yang sempurna untuk menjadikan si jejaka kelihatan lebih sofistikated, “cool”, lebih digemari dan bergaya. Anak-anak lelaki saya memang suka menukar lebih dari satu gaya rambut mereka. Semasa ke sekolah, keluar berjalan, bersukan dan biarpun hanya tinggal di rumah pelbagai raya rambut dihasilkan.

Melihat pada kegemaran mereka yang gemar menukar gaya rambut, saya telah memilih produk terbaik bagi memastikan krim gayaan mudah diguna, mereka gembira dengan hasil rambut digayakan, dan paling penting gaya tersebut kekal sepanjang hari!

Yup gaiss, anak-anak saya menggunakan ELITE, jenama penggayaan rambut lelaki terulung memahami keperluan seorang jejaka dan percaya bahawa penggayaan rambut boleh membina imej seseorang. Dan yang terkini  ELITE On The Go Hair Wax- wax untuk gaya berkekalan!

Rangkaian ELITE Hair Wax dengan formulasi mudah bilas dan mudah digayakan ini hanya memerlukan penggunaan minimum bagi menghasilkan kesan maksimum, semuanya terkandung dalam pembungkusan yang menarik ini. Produk ini membolehkan si jejaka mengubah bentuk gaya tanpa perlu mengaplikasi semula wax bila-bila masa dan di mana sahaja untuk gaya rambut yang baru.

ELITE menjadikan semuanya mustahil untuk lelaki melangkaui batasan bagi mendapatkan gaya rambut yang mereka inginkan. Dengan pek mudah guna ELITE ON THE GO baharu, si jejaka akan sentiasa bersedia untuk tampil bergaya.





Shiny Wet memberi gaya hebat yang luar biasa biasa. Calit pada bekas hijau ini dan gayakan rambut agar kelihatan lebih bersinar, bertekstur dengan hasil yang menakjubkan!



Rugged Matte untuk si jejaka yang berbahaya. Bekas kelabu gelap ini mampu menyembunyikan rahsia anda. Tampil lebih serius dengan kurang kilat membuatkan anda kelihatan benar-benar bahaya. Ni kalau anak suka buat rambut rugged, pilihan varian ini adalah yang terbaik.

Spiky Web mencipta gaya lawan graviti yang sentiasa terpacak! Awas: Jejaka yang inginkan sesuatu yang lebih buat dirinya akan menjumpai segalanya dalam bekas merah jambu neon ini.  




Wavy Loose menjadikan segalanya santai dan mudah untuk jejaka yang tampil bersahaja. Hanya bekas biru ini yang anda perlukan untuk tampil menawan tanpa tekanan!

Airy Wild hadir dalam warna jingga terang memberikan rasa ringan, bebas dengan jumlah yang mencukupi untuk melepaskan sisi liar anda!

Aktor Jong Ki dengan style rambutnya yang bersahaja tetap nampak cute giler!

ELITE Hair Wax kini boleh didapati dalam dua saiz. Pek 68g berharga RM17.10 setiap satu manakala saiz poket On the Go pula berharga RM5.90 setiap satu. ELITE boleh didapati di semua cawangan runcit utama, pasar raya besar dan farmasi terkemuka.  

Cipta apa sahaja gaya rambut yang anda inginkan dengan variasi ELITE yang terdiri daripada fibre, clay ataupun wax. Kini anda tidak akan terhad dengan satu gaya rambut sahaja. 

Jom tampil kelainan!

ELITE – Gaya Berkekalan Buat Si Anak Teruna! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 22, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. ANAK TERUNA SEKARANG SEMUA NAK MACAM KPOP...HAHAH..KALAU TAK BELI KHAS UNTUK DIA..HABISLAH AYAH DIA PUNYA KENA REMBAT... :d

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.