Joms Sertai Peraduan “We Want You To Be On TV” Bersama Dato’ Chef Haji Ismail dan Selebriti Jemputan!

Hollaaa!!!!!!

Masih ingat lagi tidak kemunculan saya di rancangan Chef Mail Masak Bersama Pensonic Episode 1 (hik hik hik).

Flash-back sikit 🙇

Macam tak percaya tau! Bila tengok muka sendiri di kaca televisyen. Umpama mimpi dalam mimpi, pabila peluang ini datang seperti "bulan jatuh ke riba". Pengalaman seumur hidup berkongsi tentang hidangan yang digemari oleh famili ditemani oleh chef selebriti iaitu Chef Ismail dan juga pelakon pujaan saya iaitu Zara Zya!

Apa yang pasti peluang seperti ini banyak mengajar saya untuk lebih optimis, lebih yakin dan paling penting mampu menguji tahap kemampuan saya untuk lebih berani dengan mencabar kebolehan diri.

Macam-macam tips yang saya pelajari dari Chef Ismail. Teknik untuk menghasilkan hidangan agar lebih sedap. Cara mudah dan praktikal dalam menyediakan hidangan dengan pantas dan banyak lagi. Seronok sangat! Apatah lagi Chef Ismail memang seorang yang peramah dan rajin melayan.

Berganding dengan Zara Zya memang saya tidak jangka sekali. Sebabnya Zara Zya masa ni memang antara selebriti yang popular terutama bagi peminat drama tempatan. Saya mula minat dengan Zara Zya sejak menonton dramanya yang pertama LOVE YOU MR ARROGANT. Memang lakonannya yang pertama sebagai heroin dalam drama tersebut benar-benar mencuri hati saya. Bertemu beliau didepan mata buat pertama kali, memang membuatkan saya teruja. Dengan gelagatnya yang selamba, gila-gila dan peramah menjadikan saya tidak berasa kekok bila diganding bersama 🙏

Haaaah...
Sekarang dah ada musim yang terbaru uolls...


Chef Mail Masak Bersama Pensonic Kembali Lagi!
Peraduan “We Want You To Be On TV” Bersama Dato’ Chef Haji Ismail dan Selebriti Jemputan

Dan Pensonic sedang mencari peserta-peserta baru untuk menyertai rancangan masakan mereka yang akan datang! 7 peserta yang terpilih (pemenang) berpeluang memasak bersama Dato'Chef Haji Ismail di TV. Bukan itu sahaja peserta juga akan ditemani dengan selebriti pilihan. Siapakah selebriti tu? Hahahaha, Rahsia.

Untuk kali ini pengambaraan video untuk program memasak  bersama Dato' Chef Haji Ismail dan Selebriti Jemputan akan diadakan di restoran-restoran yang dipilih oleh penaja. Peserta (pemenang) akan dihubungi oleh penaja dan akan diberikan keterangan lanjut mengenai penggambaran video. 

Cara untuk menyertai:-

  • LIKE page PENSONIC FACEBOOK.
  • Emailkan ke fb@pensonic.com : Nama resepi (berserta gambar), bahan (berserta gambar) dan cara penyediaan langkah demi langkah (berserta gambar).
  • Emailkan juga ke fb@pensonic.com : Nama seperti dalam Kad Pengenalan, Nombor Kad Pengenalan, Alamat, Nombor telefon bimbit, Emel.
  • Sebelum 3 Mac 2017!

Tertakluk kepada terma & syarat


Jom uolls rebut peluang ini.
Masak dengan chef dan selebriti,
Pengalaman yang pastinya meninggalkan memori,
“We Want You To Be On TV”

Belum cuba belum tahu.
Good luck gaissssssssss 💓💓💓
Joms Sertai Peraduan “We Want You To Be On TV” Bersama Dato’ Chef Haji Ismail dan Selebriti Jemputan! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 23, 2017 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.