KL CARNIVAL Akan Datang Di Bukit Jalil, Jom Terjah!



Satu majlis beramah mesra telah diadakan pada 15 Februari 2017 di Kuala Lumpur oleh pihak pengurusan KL Carrnival Entertainment Shopping Bazaar Sdn. Bhd. Majlis diadakan bagi menghargai pengamal media tempatan dalam mempromosikan penjenamaan semula bazar berkenaan.


Untuk pengetahuan semua majlis beramah mesra di tapak KL Carnival, di Bukit Jalil ini turut dihadiri oleh Ketua Pegawai Eksekutif KL Karnival Sdn. Bhd., iaitu Mohd Rustam Haji Roshandin.

Turut memeriahkan majlis, barisan artis tempatan dan personaliti tanah air yang menjadi residen artis KL Carnival. Antara artis yang turut sama hadir seperti Amira Othman, Shiha Mentor, Tahirah Sirat, Ramona Zamzam, Ziha AF, Alif AF, Shidee, Joey BPR, Maria Tunku Sabri, Sharifah Zarina, Ran Raja Lawak, serta Reyhana Yunus dan ramai lagi.

Persembahan Atari Dance

Selain diserikan dengan kehadiran residen artis, pengamal media juga berpeluang meninjau ruangan jualan yang mula beroperasi pada 24 Mac 2017. Majlis beramah mesra diakhiri dengan sesi karaoke di antara pengamal media dan residen artis.

Sebanyak RM5,000 000.00 telah diperuntukkan untuk mejayakan KL Carnival Entertainment Shopping Bazar yang berkonsepkan ‘Kontena Market’ dengan lebih 300 kontena dan 300 khemah ini bakal menjadi bazar yang menggunakan konsep kontena terbesar di Asia.

Visual concept berkenaan tapak KL Carnival Bukit Jalil

Untuk pengetahuan semua pemindahahan ke lokasi baharu ini sekaligus dapat membantu rakyat Malaysia yang ingin mencari pendapatan tambahan serta mampu merancakkan ekonomi dan industri pelancongan negara.
Visual concept berkenaan tapak KL Carnival Bukit Jalil


Secara tidak langsung dengan adanya projek ini dapat membantu peniaga di KL Downtown Night Market yang sebelum ini telah hilang punca pendapatan selepas tapak niaga yang telah beroperasi 10 tahun di Bandar Tun Razak terpaksa ditutup kerana projek pembangunan.
Untuk pertanyaan, sila hubungi:
016 – 677 7016
03 – 4288 2844



KL CARNIVAL Akan Datang Di Bukit Jalil, Jom Terjah! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 20, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.