Cantiknya Koleksi Cleodora, Perhiasan Mewah Dewi Dewi Kayangan

Tidak dinafikan dalam diri seorang wanita, mereka ingin memiliki sesuatu yang cantik dan berharga. Sesuatu yang mampu menyerlah aura pesona mereka. Punyai koleksi barangan perhiasan diri untuk digayakan sememangnya antara yang diidamkan.
**
**
**
*
*
*

Salah satu pilihan jenama barangan perhiasan mewah yang perlu dimiliki semua wanita adalah CLEODORA! Apa yang lebih menarik bersempena dengan kedatangan Aidilfitri ini CLEODORA telah melancarkan koleksi mereka terbaru bertemakan "Bling-Bling Aidilfitri". Apa yang menarik koleksi ini turut dipasarkan Indonesia, Brunei, Singapura, Vietnam, Myanmar, Australia dan Qatar.

Untuk pengetahuan semua CLEODORA diasaskan oleh Dato' Sri Ratu pada tahun 2012. Dan ianya mula dikenali pada tahun 2014 apabila pengasasnya telah memperkenalkan koleksi terbaru mereka yang mempertengahkan konsep flora dan fauna yang unik. Apatah lagi CLEODORA dipasarkan melalui program keusahawanan bagi individu dan syarikat. Program keusahawanan ini sangat membantu bagi mereka yang ingin meningkatkan ekonomi dek kerana kos hidup yang tinggi di Malaysia.

Kalau kita lihat sendiri perhiasan mewah CLEODORA ini sememangnya sangat halus perincian kerjanya. Ini kerana ianya telah mendapat sentuhan tangan dari pakar-pakar pembuat barang kemas daripada Itali dan India. Dan ke semua pakar-pakar ini telah mempunyai pengalaman berpuluh-puluh tahun dalam bidang perhiasan.

Tidak dinafikan hasil tangan membuat barangan kemas sememangnya melibatkan kos yang agak mahal. Ini kerana ianya perlu teliti dan kemas. Biarpun koas agak mahal namun koleksi dari CLEODORA masih mampu menjualnya oada harga yang sangat berpatutan dan mampu dimiliki.

 CLEODORA menggunakan emas kuning dan putih kualiti 24k! Yang mana emas jenis ini mudah dibentuk , teguh dan mampu memberi pegangan utuh pada batu permata yang menghiasinya. Paling penting warna emasnya adalah tahan lama, tidak akan pudar biarpun terdedah dengan air, habuk atau haba!


 Dari rekaan yang 'simple' sehinggalah sesuatu yang lebih unik dan berbeza, CLEODORA memberi banyak pilihan.

Saya begitu sukakan koleksi anting-anting ini! Agak comel dan unik. 

 KOleksi anting-anting ini pula nampak lebih klasik.

Seumpama koleksi flora dan fauna. Ianya nampak begitu mewah dan elegan.

 Lebih manis ianya begitu terletak di jari.

Tidak dinafikan ada setengah wanita sangat sukakan barangan perhiasan yang rekaannya jenis lebar. Nampak lebih mewah bukan?

 Mereka yang sukakan emas putih. Koleksi istimewa pastinya mampu mencuri hati.

Antara koleksi yang menarik!

Untuk melaran satu set barangan kemas. CLEODORA ada menawarkan pelbagai jenis koleksi yang datangnya dalam satu set ya!

 Rekaan yang nampak keremajaan dan comel terletak di jari :-)

 Antara yang menjadi "favourite"saya.....
Cantikkan???

Untuk melihat semua koleksi CLEODORA, bolehlah datang ke galeri pameran yang dibuka setiap Isnin sehingga Jumaat jam 9.00 pagi sehingga 5.00 petang di Suite 110 dan 111, Tingkat 26 Menara Maxis, KLCC Kuala Lumpur. Dan anda boleh berhubung terus dengan Ekseskutif Pemasaran CLEODORA iaitu Puan Hani di talian 017-4520144.

Lebih banyak koleksi boleh terjah di :-

Jejomsss...


Cantiknya Koleksi Cleodora, Perhiasan Mewah Dewi Dewi Kayangan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 24, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.