Detik Penuh Keceriaan 2.0 Bersama LEXUS!


LEXUS, biskut sandwic terlaris dari Munchy's yang terkenal dengan pelbagai pilihan, kini telah kembali dengan kempen terbaru iaitu Kempen Detik Penuh Keceriaan (DPK 2.0). Kempen ini dilancarkan dengan tujuan untuk menggalakkan para ibu menukar rutin harian mereka menjadi detik-detik istimewa bersama anak-anak mereka yang dikasihi. Sekaligus dapat mengeratkan lagi hubungan ibu dan anak.



"Berikutan dengan kejayaan tahun lepas, kami berbangga untuk meneruskan kempen ini dengan harapan dapat memberi inspirasi kepada para ibu agar dapat menikmati keceriaan bersama anak mereka di dalam perkara-perkara ringkas. Yang mana ianya juga boleh meninggalkan memori lebih bermakna. Kami percaya biskut LEXUS bukan sahaja snek lazat dapat dinikmati bahkan boleh dilakukan pelbagai aktiviti bersama senek tersebut di mana sahaja pada bila-bila masa jua.
Imun Lim, Pengurus Besar Pemasaran Munchworld Marketing Sdn Bhd

Di majlis pelancaran juga Hunny Madu telah dijemput sebagai hos dan beliau juga telah menunjukkan demonstrasi dalam mempamerkan kreativiti menghias biskut LEXUS bersama anaknya Eva Medina.



Oh ya! Inilah kempen yang dianjurkan oleh Munchy's. Terdapat pelbagai hadiah menarik yang ditawarkan. Keterangan lanjut dan untuk menghantar penyertaan boleh layari laman web ini ya!





Antara contoh dekorasi/hiasan atas biskut yang boleh dijadikan sebagai inspirasi!

Cantikkan hasil seni Nannie Isa :-) Kreatif betul.

Nak sertai jangan lupa beli 2 produk LEXUS, hias biskut, rakam gambarnya dan hantar!

Detik Penuh Keceriaan 2.0 Bersama LEXUS! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 11, 2017 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.