Rahsia Saya Agar Lebih Cergas dan Bertenaga

Bersenam, menjaga kesihatan dan pengambilan makanan berkhasiat sememangnya menjadi keutamaan saya sekarang ni. Apatah lagi dalam satu hari ada macam-macam perkara yang perlu saya uruskan dan tangani. Bila terlalu banyak kerja perlu dilangsaikan, saya perlulah memastikan badan saya cukup kuat mengharungi segala tugasan.

Saya telah diperkenalkan dengan pemakanan sihat Botanic Health oleh rakan baik saya. Mula-mula macam ada rasa malas nak mencuba. Tapi bila lihat sendiri kandungan yang terdapat dalam Botanic Health ni, antaranya seperti buahan, sayuran, Delima, manggis, alga, Orthosiphon (misai kuching), Lithothamnion Rumpai Laut, hitam halia, asid askorbik, bran oat, benih Chia, l-arginine dan taurina. Paling penting Botanic Health ini adalah HALAL.

Mnyediakannya cukup mudah. Dan saya mengambilnya 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi sebelum memulakan apa-apa urusan dan juga malam sebelum saya tidur.

 Ã§ 
Hanya letakkan satu sachet Botanic Health ke dalam cawan yang berisi air (bersuhu bilik).

Kacau dengan perlahan-lahan menggunakan sudu plastik. Selepas itu boleh terus minum.

Hasil daripada pengambilan minuman Botanic Health ini, saya dapati ia dapat mengurangkan masalah keletihan yang sering saya alami setiap hari. Paling penting setelah saya menikmati secawan minuman Botanic Health, perut saya menjadi kenyang dan saya tidak mengalami masalah sering mudah lapar.




Selain itu, untuk pengetahuan semua setiap kotak Botanic Health ini didatangkan dengan 15 sachets/20 gm setiap satu. Antara kelebihan yang dapat kita rasai untuk tempoh 10 hari pengambilan seperti :-

  • Meningkatkan kesihatan tulang dan sendi
  • Merawat dan memeliharan kesihatan tulang dan rawan
  • Mengurangkan sakit dan keradangan
  • Dapat mempertingkatkan pergerakan fizikal 
  • Kolestrol, tekanan darah dapat dikawal serta mampu meningkatkan kesihatan kadiovaskular.

Keterangan lanjut boleh layari:-

http://lynnity.com/
Rahsia Saya Agar Lebih Cergas dan Bertenaga Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 22, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.