Shopping Raya Bersempena Dengan Kempen Cahaya Raya Bersama Shopee Memang Berbaloi!

Pemilihan pakaian  yang tepat adalah penting bagi memastikan kita sentiasa berada didalam keadaan selesa terutama ketika ketika menziarahi kaum keluarga mahupun sahabat serta kenalan. Selain daripada pemilihan berdasarkan kepada fabrik yang terbaik. Rekaan pakaian yang cantik juga membawa impak elegan pada diri pemakai.

Kebaya Moden Juliana Material: High Quality Moss Crepe Potongan: Kebaya moden beserta kain duyong (A-Shape) Ciri khas: breastfeeding friendly (zip di bahagian hadapan) Size: XS, S, M, L, XL

Kebaya moden Juliana adalah berkonsep minimalis, jadi si pemakai boleh menggayakannya dengan aksesori yang sesuai seperti rantai panjang, dokoh atau rantai mutiara. Untuk mereka yang berhijab kita boleh juga padankan dengan tudung yang berwarna kontra bagi memberikan element moden dan kontemporari.


https://shopee.com.my/linani_boutique
IG : @linani_boutique


Untuk pakaian yang lebih santai dan kasual, saya telah memilih blouse New Elisa dari https://shopee.com.my/blousemuslimah. Materialnya dari Rayon Viscose sangat mudah digosok, selesa dipakai dan tidak panas.

Apa yang penting dengan rekaannya yang longgar dan labuh dan mempunyai butang di bahagian depan. Secara tidak langsung ianyanya mempunyai ciri-ciri 'breastfeeding friendly'. Gaya lebih praktikal dengan kehadiran poket di sebelah kanan untuk menyimpan barang dan sebagainya.


Material : Rayon Viscose 
Saiz : S, M, L, XL

IG : @blousemuslimah


Untuk tudung saya telah gayakan SCS Amna PucciShawls. Apa yang menarik shawl ini merupakan instant dua mukayang sangat senang digayakan dan hanya sarungkan sahaja. Apa yang penting ianya juga tidak sukar untuk digosok. Sangat mudah :-)

IG : @shawlcantikshop

-->

Manakala inner di dalam saya telah menggunakan Inner Snow Cap yang materialnya sangat lembut dan paling penting biarpun berhijab untuk tempoh yang lama tidak menyebabkan rambut saya berbau kepam.

IG : @syazayasminrtw

-->



Untuk tampil kelainan, boleh lihat pada koleksi pakaian dari https://shopee.com.my/jubahrm80. Koleksinya bukan sahaja cantik, bahkan harga yang ditawarkan juga sangat berpatutan. Saya sangat sukakan material jubah seluar ini yang sangat lembut dan potongannya juga longgar tidak mengikut bentuk badan. Jubah seluar ini bagi saya sememangnya "Flowly", terjatuh cantik.

Saya juga sangat sukakan jahitan terperinci manik di bahagian dada dan juga di bahagian tangan jubah. Memang cantik dan memikat. Boleh juga digayakan untuk acara atau keraian tertentu.

https://shopee.com.my/jubahrm80
FB : https://www.facebook.com/dorracloset2
IG : @dorracloset

-->


Telekung Mina Exclusive ini dari https://shopee.com.my/sistergojes. Apa yang menarik tentang telekung ini selain daripada materialnya dari lycra, ianya juga tidak jarang dan sangat selesa. Tampil kelainan adalah pilihan warnanya yang pelbagai dari warna lembut sehinggalah warna yang begitu ceria. 



Untuk pengetahuan semua, SISTERGOJES menjual pakaian muslimah spt telekung, jubah, blouse, tudung serta beberapa barangan kegunaan isi rumah seperti fabric perfume, detergent juga handwash/dishwasher.




Saya juga telah mencuba Fabric Perfume Spray dari SISTERGOJES. Boleh dikatakan ianya seperti spray serbaguna yang mempunyai pelbagai fungsi. Ianya boleh mengharumkan semua jenis fabrik. Boleh juga disemburkan pada baju, tilam, cadar, langsir dan juga kusyen kereta. Saya sendiri gunakan ketika menggosok pakaian dengan menggunakan sterika stim yang biasa.

Saiznya 500ml, terdapat 2 pilihan wangian semburan. Harganya juga sangat berpatutan dan ianya jauh lebih murah jika dibandingkan dengan jenama lain yang terdapat di pasaran.

Untuk keterangan lanjut boleh mesej/whatsapp di nombor 0173035699.
Instagram: @sistergojes_empire

***********************************************
Shopee, pasaran sosial mudah alih No 1 di Asia Tenggara dan  Taiwan  mengumumkan  kempen  Hari  Raya terbesar, Cahaya  Raya  bersama Shopee dengan  potongan  harga  sehingga  90%  di  seluruh  platform  dan  pertandingan setiap hari dengan hadiah bernilai sehingga RM50,000 termasuk wang tunai. Di samping itu, Shopee akan bekerjasama dengan Pos Malaysia untuk melancarkan program Bayar Waktu  Terima  (Cash-on-Delivery)  untuk  menggalakkan  lebih  ramai  rakyat  Malaysia membuat persiapan Hari Raya menerusi pembelian atas talian.


Untuk pengetahuan semua dari15 Mei hingga 30 Jun, Cahaya Raya bersama  Shopee akan  menampilkan  24 kempen termasuk jualan murah khas dari Kedai Rasmi dan 25,000 jenis produk dengan potongan harga sehingga 90%. Dari lebih 10 kategori produk, pasti semua orang dapat menikmati keseronokan membeli-belah selama 45 hari.
Sebagaimana   cahaya   Aidilfitri   memberi   kegembiraan   kepada   insan   tersayang,


Pertandingan  45  Days  of  Surprise  Giveaways  (45  Hari  Hadiah  Kejutan)  tahun  ini menawarkan  hadiah  harian  bernilai  sehingga  RM25,000  termasuk  televisyen,  telefon pintar dan kamera dengan penyertaan semudah menghantar Nama Pengguna Shopee (Shopee ID)anda dan rakan anda setiap hari. Pertandingan ini berlangsung dari 15 Mei hingga  30  Jun  2017,  menjadikan  ia  pertandingan  terpanjang  pernah  dianjurkan  untuk pengguna  Shopee.  Banyak  lagi  pertandingan  dianjurkan  termasuk Make  a  Wish  for Mom(Buat Permintaan untuk  Ibu), Selamat  Berbuka Snaps (Ambil  Gambar  Semasa Berbuka  Puasa)  dan  teka-teki Berapa  Duit  Raya,  menjadikan  hadiah  keseluruhan mencecah nilai RM50,000!

Di Shopee.com terdapat banyak pilihan barangan,
Klik-klik ajar mudah, pantas dan banyak penjimatan!
Shopping Raya Bersempena Dengan Kempen Cahaya Raya Bersama Shopee Memang Berbaloi! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 30, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. Woww. Mudahnya kan sekarang ni. Nak toraii jugaklah soppink kat sini. Hehe.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.