NIVEA MEN dan 11street Bangkitkan Juara Dalam Dirimu | Faiz Subri In Da House YAwwww

Siapa yang tidak kenal dengan dengan pemain bola sepak negara Faiz Subri yang telah menerima anugerah antara pemain bola sepak terbaik di dunia. Dan anak-anak lelaki saya sendiri terutama Afiq sangat meminati pemain yang dikatakan pernah melakukan hantaran gol ajaib satu masa dulu. Jadi bila dapat bertemu empat mata, haruslah saya teruja untuk bergambar kenangan (khas juga tatapan untuk my Afiq bagi dia jeles hahaha)




Melihat kepada fenomena cuaca hari ini seharusnya kita perlu bersyukur kerana dapat tinggal dalam persekitaran beriklim tropika. Namun yang demikian kita juga terpaksa mengharungi kelembapan tinggi yang tentunya akan menyebabkan ketidakselesaan apabila berpeluh. Atas kesedaran masalah yang sering dialami oleh banyak lelaki hari ini, jenama terkemuka penjagaan kulit untuk lelaki, NIVEA MEN telah memperkenalkan Deodoran NIVEA MEN Cool Powder di 11street dan seterusnya mengadakan promosi seluruh negara sehingga 15 September 2017.


Bersama duta jenama dan pemenang Anugerah Puskas FIFA 2016, Mohd Faiz Subri, NIVEA MEN berusaha ke arah memberi sensasi dingin segera, keselesaan talkum dan kekeringan berpanjangan sungguhpun di bawah keadaan yang paling mencabar untuk kesemua lelaki di Malaysia.

Menambah kepelbagaian kepada pelanggan lelaki Ketua Pegawai Operasi 11street, Chuljin Yoon berkata: “Akhir tahun lalu kami mendapati lelaki yang tidak pernah membeli-belah dalam talian akan dua kali ganda berkemungkinan untuk membeli barangan secara dalam talian pada tahun ini. Berdasarkan perbandingan antara 2016 dan setakat tahun ini, kami telahpun melihat peningkatan dua kali ganda dalam pembelian produk penjagaan diri lelaki di 11street. Kini, pada 2017, kerjasama kami dengan NIVEA MEN bukan sahaja akan memperkukuhkan penemuan kami ini tetapi juga menunjukkan bagaimana lelaki hari ini membuat pilihan teliti terhadap produk-produk penjagaan peribadi mereka."



Bersependapat dengan sentimen tersebut, Pengurus Negara Beiersdorf Malaysia dan Singapura, Ng Hock Guan menjelaskan: “NIVEA MEN ingin menjadi inspirasi kepada lelaki untuk menentukan aspek penjagaan diri mereka dan untuk memperkasakan mereka untuk membangkitkan juara dalam diri masing-masing. Menerusi usaha sama dengan 11street, kami ingin memperkenalkan Deodoran NIVEA MEN Cool Powder yang memberi sensasi dingin segera, keselesaan talkum dan kekeringan berpanjangan dan tentunya, bau yang harum!”

Selingan : Sebab teruja dengan Faiz Sabri dalam kejayaan beliau dalam arena sukan bola sepak. Saya juga tidak mahu ketinggalan untuk menunjukkan skil bermain bola sepak walaupun sekadar sepakan bola sahaja. Tetapi ternyata saya memang tidak mempunyai bakat dalam permainan ini, menedang bola virtual pun 'failed' kihkihkih.

Kuasa Talkum

Terdapat 2 jenis produk NIVEA yang menjadi kegemaran iaitu – spray dan roll-on. Dan untuk pengetahuan semua deodoran NIVEA MEN Cool Powder diperkayakan dengan mikro talkum partikel dan bersandarkan sistem kawalan peluh yang berkesan, memberikan rasa kekeringan dan tidak melekit sepanjang hari.

Sebagai duta jenama NIVEA MEN, Faiz Subri, yang meraih populariti peringkat antarabangsa
menerusi sepakan percuma mengagumkan ketika perlawanan Pulau Pinang menentang Pahang dalam Liga Super Malaysia 2016 berkata:

“Kehidupan sebagai seorang atlet memerlukan saya sentiasa cemerlang. Saya gigih berlatih untuk memberikan prestasi terbaik kepada pasukan dan negara, namun bersamanya, saya juga berhadapan dengan cabaran untuk sentiasa berasa segar dan dingin. Disebabkan oleh Deodoran NIVEA MEN Cool Powder, saya boleh memberi tumpuan terhadap permainan dan membiarkan kawalan peluh dan bau kepada deodoran yang menakjubkan ini. “
Menghurai lanjut, Ng berkata: “Mempertimbangkan keadaan Faiz Subri dan jutaan lelaki tempatan yang sibuk, kami membawakan penawaran produk kami ke aras seterusnya dengan menjadikan ia mudah diperoleh menerusi 11street. Kami percaya bahawa ia sesuatu keputusan yang betul dalam menjalin kerjasama dengan 11street yang telah menunjukkan kejayaan dalam membantu jenama menembusi dunia dalam talian. Sehubungan itu, kami mempunyai keyakinan dalam kebolehan 11street untuk membantu kami mempertingkatkan capaian kepada pelanggan lelaki di seluruh negara.”

Menamatkan bicara, Yoon berkata: “Kami amat berbesar hati kerana bekerjasama dengan NIVEA MEN dalam usaha memadukan lelaki dengan produk penjagaan diri mereka, pada masa yang sama mempertingkatkan perkhidmatan penunaian kami dengan membuka dunia produk menarik bagi pelanggan lelaki.”



Bangkitkan Juara Dalam Dirimu

Dari sekarang sehingga 15 September 2017, pelanggan 11street akan menerima diskaun 20% untuk setiap pembelian NIVEA MEN Cool Powder Spray 150ml (RM13.52) dan NIVEA MEN Cool Powder Roll On 50ml (RM8.40). NIVEA MEN Cool Powder Spray 150ml dan NIVEA MEN Cool Powder Roll On 50ml masing-masing dijual pada harga RM16.90 dan RM10.50 di di semua kedai farmasi dan pasaraya seluruh negara.

11street juga menawarkan pek bersama eksklusif pada kadar potongan 30% untuk produk berikut:

 NIVEA MEN Cool Powder Spray 150ml bersama NIVEA MEN Extra Whitening Mud Foam 100g pada harga RM24.78

 NIVEA MEN Cool Powder Roll On 50ml dan NIVEA MEN Extra Whitening Foam 100g
pada harga RM19.00


Bersempena pelancaran berkenaan, seramai 50 pelanggan berpeluang memenangi baucar Al-Ikhsan yang bernilai sejumlah RM5,000 bagi pembelian minimum bernilai RM15 untuk produk-produk NIVEA MEN menerusi 11street sehingga 15 September 2017.

Untuk maklumat lanjut berkenaan peraduan ini, sila layari:


NIVEA MEN dan 11street Bangkitkan Juara Dalam Dirimu | Faiz Subri In Da House YAwwww Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 22, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.