Mug Esklusiff Saya Dari We Print Gift

Uolls pernah tak dengar mengenai produk dari WePrintGift? Untuk pengetahuan uolls WePrintGift menawarkan sehingga 3,000 produk berkualiti yang boleh kita pilih dengan rekaan atas pilihan kita sendiri dan paling penting cetakan yang dibuat itu lebih tahan lama.

Kita boleh pilih produk dari WePrintGift ini samada untuk kegunaan atau koleksi diri sendiri ataupun pemberian kepada orang yang kita sayang sebagai satu penghargaan.

Saya sendiri telah menempah satu mug istimewa dari WePrintGift. Dengan memaparkan gambar saya bersama anak-anak kesayangan (gambar terkini bersama mereka). Sesuatu yang cukup simbolik dan unik apabila dapat menyimpan sebuah memori dalam bentuk barangan yang boleh kita lihat setiap hari-- seperti mug!


Signifikannya saya juga mencoretkan nama saya di mug sebagai tanda ini adalah hak peribadi saya. heheheheh

Sememangnya WePrintGift menggunakan teknologi percetakan (pemindahan haba), untuk mencetak foto, nama atau mesej mengikut reka bentuk yang pelanggan mereka inginkan. Kalau uolls kering idea, uolls boleh juga memilih rekaan yang sedia ada di laman web WePrintGift.

Sedikit info mengenai mug WePrintGift
 Seramik
  Diameter 3.25 & tinggi 3.75
 Boleh dimasukkan dedalam mesin basuh pinggan mangkuk dan diismpan dalam Peti sejuk
 Boleh didapati dalam  isipadu 11oz
 Gred AA Mug dengan Kualiti Premium
 Sepenuhnya dicetak dengan monogram, logo atau mana-mana imej di permukaan.
 Boleh didapati dalam Glossy &  Jenis matte
 Tidak Memerlukan Pesanan Minimum (MOQ)


Nah! Semua orang perlukan mug peribadi buat sendiri seperti saya :-)

 

Panduan langkah demi langkah untuk membuat pesanan dalam WePrintGift
Langkah 1 - Pilih produk anda
Langkah 2 - Buat reka bentuk anda sendiri
Langkah 3 - Tempatkan pesanan

Sekiranya anda memerlukan lebih banyak bantuan atau panduan untuk menempah, ikuti langkah seperti INI :-)

Keterangan lanjut boleh layari:-

E-mel: enquiry@weprintgift.com
Facebook: https://www.facebook.com/weprintgift2017/
Wedsite: www.weprintgift.com


Mug Esklusiff Saya Dari We Print Gift Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 22, 2017 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.