Promosi Chicken Fiesta



A&W (Malaysia) Sdn Bhd merupakan restoran perkhidmatan segera atau quick-service restaurant (‘QSR’) yang pertama di buka di Malaysia. Restoran A&W di Bt Road, Jalan Tunku Abdul Rahman, dibuka pada 31 Oktober 1963 dan merupakan Restoran QSR pertama di negara ini.

Setelah lebih setengah abad bertapak di negara ini, A&W terus mengekalkan identitinya dengan produk Signature yang terkenal sehingga kini seperti RB Float (dahulu dikenali sebagai Root Beer Float), Waffle, Beef Coney (dahulu dikenali sebagai Coney Dog) dan Golden Aroma Chicken yang tidak pernah berubah rasa sejak ia diperkenalkan.

Salah satu produk A&W yang terkenal di kalangan penggemar ayam goreng ialah Golden Aroma Chicken dan Spicy Aroma Chicken. Golden Aroma Chicken mempunyai keistimewaannya tersendiri yang berbeza dari ayam goreng lain.

Our A&W chickens are freshly breaded with special herbs and cooked to golden perfection before serving our customers – juicy, tender are among the key qualities of its specialty. Whereas our spicy chicken is really spicy, the spiciness is which differentiate us from the other brands. It is part of our commitment to serve freshly cooked chicken to our customers, with holding time not more than thirty (30) minutes. Hence, you will hardly see our fried chicken on the holding tray.

Bermula dari 7 November 2017, buat julung kalinya A&W Malaysia akan mengadakan promosi Chicken Fiesta bagi memperkenalkan semula ayam gorengnya secara besar-besaran. Sempena Chicken Fiesta ini; Golden Aroma Chicken (‘GAC’) dan Spicy Aroma Chicken (‘SAC’) akan dihidangkan bersama RB Float dalam kombo dua (2) ketul ayam, enam (6) ketul ayam dan sembilan (9) ketul ayam bermula pada harga RM15.45 sahaja.

Antara promosi Chicken Fiesta, cikedaut gaisss :-





Selain itu, anda pasti akan tertarik dengan RB Mug apabila anda datang ke A&W. Pastinya RB Mug ini tidak boleh didapati di mana-mana kedai selian di Restoran A&W. Buat pertama kalinya, A&W Malaysia menawarkan promosi pembelian A&W Limited Edition Mug 2017 kepada peminat-peminat A&W. 


Tawaran yang berlangsung bermula 11 October 2017 itu akan berakhir hujung tahun ini. Oleh itu, para pelanggan boleh mendapatkan Mug tersebut di semua cawangan A&W yang berdekatan dengan segera, sementara stok masih ada. A&W Limited Edition Mug 2017 ini bersaiz besar (20oz) didatangkan khas dari Amerika Syarikat yang merupakan pengeluar utama A&W Mug di seluruh dunia. Para pelanggan boleh mendapatkan A&W Limited Edition Mug 2017 ini dengan harga RM49.90 sahaja!










Promosi Chicken Fiesta Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 09, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.