Masalah Sinus Anaqi Dapat Diatasi Dengan THYMOS - anti sinus/nasal allergies spray

 
 Sebagai abang sulung, saya sentiasa menasihatkan Anaqi untuk sentiasa menjadi contoh kepada adik beradik beliau yang lain. Jadi kehidupan sehariannya memang padat dengan jadual belajar, bermain dan pelbagai lagi aktiviti yang beliau suka sertai.

Sebagai anak remaja, beliau juga sangat suka bersukan, pergi gym menjaga badan dan berenang. Namun sejak awal tahun 2015 ini, beliau sudah kurang membuat aktiviti yang beliau gemari. Ini kerana Anaqi mengalami masalah sinus yang agak teruk. Beliau sangat sensitif dengan habuk, bau asap dan cuaca sejuk.

Dan saya telah banyak merujuk Anaqi di pakar perubatan bagi menyelesaikan masalah kesihatan yang sering dialami oleh beliau. Biarpun tidak serius namun, masalah sinus sedikit sebanyak menganggu waktu tidur (kerap terjaga kerana hidung berair tengah malam), kerap bersin tidak menentu terutama ketika berada di tempat awam,sakit kepala dan sentiasa rasa tidak selesa.

Jadi apabila saya mula diperkenalkan dengan produk THYMOS - anti sinus/nasal allergies spray saya terus mendapatkannya untuk Anaqi. Segala infomasi saya perolehi melalui pembacaan saya daripada respon testimoni pengguna produk ini, semua responden (pengguna) dapat mengatasi masalah sinus yang dihadapi oleh mereka.



Produk ini sesuai untuk semua golongan tidak kira muda ataupun tua. Dari seusia bayi setahun mahupun untuk wanita-wanita mengandung semuanya boleh menggunakan produk ini. Ianya tidak akan menyebabkan alahan atau kesan sampingan bahkan hakikahtnya ianya lebih memberikan keselesaan selepas menggunakannya.


THYMOS | Anti Sinus/Nasal Allergies telah memperkenalkan 'Invisible Airshield Technology' bagi memberikan perlindungan yang hebat kepa penggunanya. Ianya merupakan produk hasil teknologi “Self-Sanitizing” daripada UK yang telah dipaten.  Yang paling penting spray ini adalah produk klinikal yang telah mendapat pengiktirafan dan mampu menjadi antibodi untuk badan kita. TIADA AKLOHOL, TIADA BAHAN KIMIA TOKSIK, TIADA STEROID DAN TIADA WANGIAN.

Kajian juga mendapati produk ini mampu memberi pelindungan sehingga 12 jam lamanya. Selain itu ianya juga dapat menghapuskan Pathogens (Pathogens di sini merujuk agen infeksi seperti virus, kuman, bakteria, fungus, protoza dan micro-organisma)  99.999% dalam masa 60 saat*
Selain daripada kebaikan yang jelas diterangkan oleh pihak pengeluar produk, saya sebenarnya agak tertarik dengan pembungkusan produk THYMOS ini. Sangat praktikal dan mudah untuk dibawa ke mana sahaja.


Seperti Anaqi beliau boleh meletakkan didalam poket seluarnya. Bagi saya pula saiznya yang kompak cukup sempurna untuk diletakkan didalam tas tangan saya tidak kiralah apa sahaja saiznya - kecil dan besar memang tiada masalah.



Hanya tekan di bahagian atas secar aperlahan, kita akan lihan air semburan akan keluar di bahagian muncung.  Cara penggunaannya seperti memakai semburan wangian. Hanya sembur di persekitaran kita. Contohnya sembur 6 kali di bantal tidur, tilam, selimut dan sebagainya. Ini terutama bagi kita yang suka pergi melancong (travel), jadi sebelum kita bermalam di situ seeloknya kita sembur juga di kawasan bantal, tilam dan selimut.

Bagi Anaqi sendiri beliau suka menyembur di baju yang dipakainya setiap hari. Sembur 4 kali pada bahagian bahu. Baunya agak neutral dan tidak akan memberi kesan atau ransangan pada deria bau kita dan orang yang berdektan.

Seperti semburan air magis, kita akan merasai kesegarannya setiap kali semburan dibuat. Paling ketara Anaqi tidak lagi mengalami masalah kegatalan pada hidung terutama ketika bangkit dari tidur setiap pagi. Menurut Anaqi beliau juga tidak mengalami masalah pening kepala setiap pagi bahkan beliau lebih rasa bersemangat dan selesa.

Teknologi “Self Sanitizing” (pembersihan automatik) yang telah dipaten ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman-kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang. Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh tahan 12 jam.

Hanya 1 semburan tahan lebih 12 jam lamanya, ternyata ianya adalah produk yang begitu berbaloi untuk di miliki setiap ahli rumah :-) Bak kata pepatah mencegah lebih baik daripada merawat. Jadi lindungi keluarga dan orang tersayang terutama mereka yang mengalami masalah sinus/alergik dengan memberikan mereka pelindungan yang terbaik demi kesejahteraan sepanjang hayat.

Harga dipasaran adalah RM75, namun secara esklusifnya di outlet Guardian Malaysia menawarkan pada harga istimewa iaitu RM69.90 sahaja. Cepat korang dapatkannya sekarang!


Masalah Sinus Anaqi Dapat Diatasi Dengan THYMOS - anti sinus/nasal allergies spray Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 09, 2018 Rating: 5

23 comments:

  1. Saya memang suka sebab memang berkesan sgt

    ReplyDelete
  2. baru tahu anaqi ada sinus, sekarang ni mudah macam2 jenis ubat ada di pasaran :) good to know budak pun boleh sebab illy suspect anak yg no 2 ni pun macam ada tanda2 sinus juga. nanti boleh cuba

    ReplyDelete
  3. Nak kena beli buat stok lah...akak pun alergik habuk pd sinus dan kulit. Untuk sinus pasti sesuai dengan akak.

    ReplyDelete
  4. Boleh cuba nanti ni sebab suami ana pun ada resdung. Bagus sekali sembur tahan 12 jam tu. Harga pun mampu milik.

    ReplyDelete
  5. Macam best jer produk ni. Sebab sedang alami benda yang sama juga. Alergik pada habuk. Nak pakai pon senang jer kan.

    ReplyDelete
  6. Bestnya..kirenya beza skit dari resdung kan??
    Tapi serius item camni dgn poket size tu memang useful sangat lah untuk travel.

    ReplyDelete
  7. wah
    bagus lah
    item tu pun xbesar
    senang nak bawa kemana2

    ReplyDelete
  8. Sama la, emi pun ada alahan pada habuk dan cuaca sejuk. Dah start guna thymos ni jugak. Alhamdulillah nampak la kesannya jugak walaupun bukanlah menghilangkan kesan alahan 100%, tetapi dapat mengurangkan jugak la.

    ReplyDelete
  9. Bagus utk si bujang Anaqi ye Ayu..maknanya product ini sgt2 berjaya...kecil comel dan senang di bawa kemana2 harapnya masalah sinus ni hilang terus dengan penggunaan berpanjangan..

    ReplyDelete
  10. can fully cure sinus? nampak ok roduk ni..

    ReplyDelete
  11. Tapi saya ni dah level kronik resedung boleh juga ker guna mana tahu boleh hilang resedung yang dah bertahun-tahun ni. Tapi tengok Anaqi bersemangat tu main gym hehehehe.

    ReplyDelete
  12. aida baru aje beli satu produk lain utk elergy aida nih.
    sembur2 juga.
    baru nak try.
    and baru baca entry ni. mudah plak tu nak beli, guardian dekat aje.
    tgk la keberkesanan produk aida yg dah beli ni.
    if not, tukar kpd thymos ni...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah dengan ada nya produk cam ni secara xlangsung boleh membantu Anarqi. Semoga terus kekal sihat dan boleh melakukan aktiviti yang dia gemar.

    ReplyDelete
  14. wow alhamdulillah, dah jumpa produk yang sesuai kann. nanti dah tak perlu risau lagi kalau nak tidur

    ReplyDelete
  15. Semoga produk ni akan menyembuhkan masalah sinus anak agar kembali sihat...ibu prihatin anak untung...

    ReplyDelete
  16. Sama lah mcm Aeysha..pagi2 je mula lah terbersin, muka berjerawat..semua ni sinus le tu..harap2 Thymos ni dapat mengurangkan masalah dia

    ReplyDelete
  17. dengan adanya teeemos,, masalah bersin berkurangan..... dah hingus pun takkan meleleh lagi untuk melakukan aktiviti harian tanpa gangguan kegatalan hidunggg, masalahnya dah habis sebbotol anak dok buat main :(

    ReplyDelete
  18. Saya ada pakai jugak brand Thymos ni tapi bukan sinus punya. Saya pakai yang HMFD punye. So far okay je say pakai

    ReplyDelete
  19. Wahhhh bagus jugak ye produk ni. Sesuai untuk baby ke?

    ReplyDelete
  20. Spray ni memang bagus sekali, bagi yang ada anak-anak kecil memang harus ada 1 dan senang dibawa kemana-mana time nak guna dimana sahaja just spray.

    ReplyDelete
  21. Pakai juga spray ni. Memang bagus. Paling suka sebab zaiz dia compact, senang bawa peri mana-mana.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.