Apabila Perlu Menunggu Lama, Snickers Oat Sedia Menemani Sepanjang Masa

Pernah atau tidak korang terpaksa menunggu untuk satu tempoh yang lama. Contohnya menunggu kawan untuk janji temu makan tengahari, menantikan kehadiran bas pengangkutan awam yang tidak sampai-sampai, ataupun menunggu kehadiran bos untuk memulakan mesyuarat dan pelbagai lagi.

Pastinya dalam tempoh menunggu, kita pasti akan merasa kelaparan yang amat dan sekaligus kadang-kala akan menyebabkan kita berasa marah dan geram.

Dengan mengambil serius terhadap isu kelaparan kerana terpaksa menunggu, Snickers Malaysia telah memperkenalkan Snickers Oats yang bukan sahaja enak bahkan mampu memberi rasa kekenyangan. Satu majlis pengenalan kepada Snickers Oats telah dilancarkan di ibu negara baru-baru ini yang telah dihoskan oleh Kuah Jenhan (comedian yang tidak asing lagi di Malaysia).

"Terdapat pelbagai faktor yang menyebabkan waktu menunggu terasa lebih lama dan salah satu daripadanya ialah berasa lapar. Akibatnya, kita akan berasa gelisah, tidak sabar, malah mungkin juga menjadi seseorang yang tidak begitu menyenangkan. Disebabkan rakyat Malaysia meluangkan purata satu jam semata-mata untuk perjalanan, ia bukan sahaja menjejaskan emosi tetapi juga menyebabkan banyak masa berharga hilang.

Oleh itu, kami percaya SNICKERS Oats boleh membantu pengguna yang sering menunggu lama setiap hari untuk membantu mereka bertahan kerana ia adalah snek mudah yang boleh dinikmati sebelum waktu makan seterusnya," 

 Yee Pek Kuan, Category Business Unit Director of Mars Developing Asia.

Apa yang menarik tentang SNICKERS Oats ini ianya diperkenalkan untuk memberi kemudahan serta kesenangan kepada pengguna terutama yang memang sedang lapar. Apatah lagi rasanya yang enak dapat memberi kenikmatan dalam setiap gigitan. Dengan rasa coklat sebenar, kacang yang enak dan padat dengan oat menjadikan ianya makanan on-the-go yang sentiasa menjadi pilihan masyarakat yang sedia sibuk . 


Ada berita baik untuk semua. Bermula dari sekarang sehingga 1 April 2018, SNICKERS Oats telah menganjurkan satu peraduan di atas talian iaitu "Snickers Oats Longest Hunger Story" yang menawarkan hadiah-hadiah bernilai lebih dari RM10,000.

Peraduan ini adakah terbuka kepada semua dengan hanya kongsikan pengalaman bagaimana Snickers Oats dapat membantu mereka bertahan apabila perlu menunggu lama. Peraduan dijalankan mengikut tema-tema mingguan yang telah ditetapkan.

Para peserta peraduan boleh memuat naik kisah mereka melalui Facebook Live atau video Instagram dengan menaip #SnickersoatsHungerStoryMY. Untuk maklumat lanjut mengenai SNICKERS Oats dan peraduan dalam talian: boleh layari ;

Janagan lupa untuk dapatkan Snickers Oats di pasaraya yang berdekatan dengan anda!
Apabila Perlu Menunggu Lama, Snickers Oat Sedia Menemani Sepanjang Masa Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 18, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.