Minuman Botani Surya Chlorophyll Yang Memberi Khasiat Sayuran 100 Peratus

Anak saya Amani memang seorang yang sangat memilih makanan (picky eater). Terutamanya sayuran, memang beliau akan cuba elak untuk mengambilnya setiap kali waktu makan. Biarpun saya memberi peringatan dan nasihat tentang kebaikan mengambil sayuran dalam diet pemakanan setiap hari, namun Amani tetap akan memberi bermacam-macam alasan untuk menolak makan sayuran yang telah saya hidangkan.

Sebagai alternatif bagi memastikan tubuh Amani menerima cukup zat dan vitamin, saya telah memberikan minuman botani Surya Chlorophyll with Peach. Ianya sebagai makanan tambahan yang dapat membantu menyokong tumbesaran Amani. Dan selain daripada perasa buah pic, Surya Chlorophyll juga didatangkan juga dengan perasa laici.

Ramuan utama Chlorophyll adalah daripada ekstrak dari daun mulberi yang sememangnya sedia maklum ianya bebas pesticide. Suplemen ini terbaik untuk mereka yang:-

● Inginkan kecantikan semulajadi
● Mencari solusi memlihara kulit secara naturel
● Mempunyai masalah kesan parut jerawat
● Sangat cerewet dalam pengambilan sayuran
● Mempunyai bau mulut yang busuk dan badan berbau
● Berumur 4 tahun ke atas.


Cara menikmatinya sangat mudah, hanya campurkan 25ml Surya Chlorophyll  dengan 125ml air suam, kacau rata Ianya boleh diamalkan pada waktu siang hari (sangat membantu menambah kecergasan). Dan untuk 1 cawan (yang didatangkan dengan produk Surya Chlorophyll ) khasiatnya bersamaan dengan 4.7kg bayam. Hebatkan!

Chlorophyll mempunyai banyak kelebihan, antaranya seperti:-
1) Detoxification (Tinggi dalam antioxidants)
2) Purify 'darah' (Meningkatkan hemogoblin & sel darah merah)
3) Melindungi kulit & menjadikan kulit lebih sihat (Rehydration)
4) Membantu mengatasi masalah mulut berbau/badan berbau
5) Membantu detoxification hati (liver)


Saya juga mengambil produk Surya Chlorophyll ini setiap pagi. Ini bagi membantu saya untuk mendapat lebih keyakinan terutama dari segi penampilan diri. Untuk pengetahuan semua, kulit saya sebenarnya agak kusam (atas faktor peningkatan usia, stress dan banyak lagi). Namun dengan ada zat tambahan daripada pengambilan Surya Chlorophyll dapat menjadikan kulit lebih sihat secara semulajadi.


Tidak dinafikan chlorophyll tidak akan memberi rasa seperti manis, masam dan sebagainya. Jika kita lihat pada hari ini, kebanyakan orang akan masak sayuran dengan mencampurkan pelbagai bahan di dalamnya. Apatah lagi jika kita memasaknya agak lama, maka khasiatnya akan hilang begitu sahaja.

Surya Chlorophyll dapat memberikan 100 peratus khasiat tumbuhan (tanpa kurang sedikitpun khasiatnya), dan paling menarik ianya agak enak kerana ada rasa perasa buah laici ataupun buah pic. Kita boleh buat pilihan rasa mana yang kita paling gemari.

Tak ada perasa tambahan yang merbahayakan, harga berpatutan dan sedap!

Keterangan lanjut mengenai produk ini boleh layari:-

Surya Chlorophyll  juga boleh dibeli daripada farmasi dan juga boleh didapati dari laman web seperti:-


#RasaSayang 
#KulitBerseri 
#SuryaMalaysia
Minuman Botani Surya Chlorophyll Yang Memberi Khasiat Sayuran 100 Peratus Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 14, 2018 Rating: 5

21 comments:

  1. wahhh
    nampak macam best
    kena cuba nih

    ReplyDelete
  2. wahh ni betul2 menarik! khasiat dia masih terjamin dan rasa dia pun lebih sedap. kena dapatkanlah! boleh share dengan keluarga dengan member-member jugak! hihi

    ReplyDelete
  3. At least start early. Banyak khasiat minuman ni utk badan. I dulu ada pernah minum but different brand. BUt then the 'M' penyakit mari terus lupa minum. Yg penting rasa dia best and bagus.

    ReplyDelete
  4. Menarik la Ayu, anak buah SA pun sama gak ni tak suka sayur..kalau dah ada solution macam ni memang memudahkan kerja ibu kan...SA nak suggest pada adik SA la sebab anak kembar dia memang ada masalah yang sama..

    ReplyDelete
  5. Sebelum ni Bella pernah minum minuman klorofil ni. Tapi lupa dari brand apa. Tak sangka pula ianya boleh atasi masalah bau mulut yang busuk dan badan berbau. Ingatkan untuk penghadaman dan kesihatan dalaman je. Kena istiqomah nak hasil yg berterusan.

    ReplyDelete
  6. Budak-budak memang tak suka kaman sayur. Anak saya pon sama. Nak kena sagat halus-halus baru makan. Macam best jer sebab banyak khasiatnya.

    ReplyDelete
  7. Oh that’s great! I know lots of children does not like green. This products would really helps the children to get the vitamins that they lost.

    ReplyDelete
  8. Mula-mula baca ingat suraya yang buat minuman ni heheheh tapi ada bagusnya untuk kita sebab bau yang kuat tu sesuai sangat wakakakaka... Tengok perubahan kak ayu and anak-anak juga sangat memberangsangkan...

    ReplyDelete
  9. kalau budak2 pun makan ni mesti sedap

    ReplyDelete
  10. Boleh bagi Aeysha cuba ni...dia memang liat sungguh nak makan sayur-sayuran..tak tau lah pasai apa, geram sungguh kenkadang.

    ReplyDelete
  11. i used to mix chlorophyll with 1 liter water to drink whole day and frankly speaking, i never feel thirsty if i have my chlorophyll with me.

    racheal

    ReplyDelete
  12. nak cerita juga anak menakan uzu. dari kecik jenis tak nak makan. asoi mak dia risai sampai lah dah 5 tahun. kurus juga dia sekarang. sedihnya tengok kan badan dia kexik je. Macam2 juga nak suvey nak bagi apa. mungkin entry ni membantu uzu selesaikan masalah anak menakan uzu tu. Harap sangat!!

    ReplyDelete
  13. huda pernah try tester chorophyll ni dekat himalaya boutique di Sunway Pyramid. memang sedap, dan bagus sangat khasiat yer. nanti nak beli la satu.

    ReplyDelete
  14. Oh yes, kids are so smart, once they reach a certain age they will start being picky, I think I can start this with my 3yo because now she tells me she doesn't want to eat vegetables.

    ReplyDelete
  15. chhlorophyl tu memang kita dah sedia tahu khasiatnya kan... kalau murah dah lama I beli 2-3 botol tpai benda bagus ada ke murah ? sayur organik seketui pun dah RM7++.. memang nak kasi bebudak ni ambil supp sebab susah benar nak makan sayur eh geram..

    ReplyDelete
  16. Budak-budak memang kurang gemar sayur.Bila ada makanan tambahan macam ni so senang sikit parents nak masukkan khasiat sayuran tu pada diorang..kan :)

    ReplyDelete
  17. Orang dewasa boleh minum juga kan?

    Rasanya sejak beberapa tahun ini, macam kurang pengambilan sayur dalam makanan... Bukan tak ambil, cuma kurang kerap je..

    ReplyDelete
  18. Wow, now chlorophy now come with different flavor. I use to drink chlorophyll as it help to prevent disease. And also encourage those that don't like to take vegetable. More vitamin found in chlorophyll

    ReplyDelete
  19. adoi.. terliur tengok.. saya rasa saya perlukan minuman klorofil ni jugak.. huu~

    ReplyDelete
  20. Wow I cant wait to try out this product, looks like its a good source of vitamins for my body. Thanks for the infor.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.