Schwarzkopf Melancarkan Kempen #createyourstyle

Selama 120 tahun, Schwarzkopf satu jenama antarabangsa yang cukup gah begitu sinonim dengan kualiti, kebolehpercayaan, kepakaran dan inovasi dalam industri penjagaan rambut, warna dan gaya.


Bahkan Schwarzkopf sering menjadi pencetus trend gaya di sepanjang tahun. Dan untuk tahun ini, jenama ini mengambil langkah baru iaitu jauh dari stereotaip kecantikan konvensional. Ini adalah  merangkumi kepelbagaian dan ungkapan individu terhadap gaya, fesyen dan kecantikan.




Kempen #createyourstyle merangkumi individu yang memiliki keyakinan dengan gaya kegemaran mereka dengan cara yang terbaik. Dalam konteks ini, Schwarzkopf telah memperkenalkan produk yang boleh menjaga rambut agar lebih bersih dan sihat. Antara tidak lain seperti Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Shampoo, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner dan Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Express Repair Spray. 

Satu majlis pelancaran telah diadakan di Talent Lounge Damansara Perdana yang mana 3 top influencer Malaysia telah dijemput untuk mempamerkan gaya kegemaran mereka dan juga berkongsi kisah peribadi tentang pilihan gaya rambut mereka.



Si manis Sharifah Eleen Al-Baity memangbsuka mengayakan rambutnya dengan ciri santai yang mencerminkan kemahuannya yang bersemangat bebas.


Selebriti tempatan, Mawar Rashid, adalah penggemar gaya rambut yang elegan. "Gaya rambut yang abadi amat disanjungi dan kelihatan cantik di setiap sudut; sempurna untuk seseorang yang perlu bersiap-sedia untuk berfoto pada bila-bila masa, "kata Mawar dalam majlis tersebut.

Emma Shazleen, ibu kepada tiga anak lelaki adalah peminat besar rambut cepol yang tinggi. Wanita yang bertubuh kecil mengaku dirinya menggermari gaya itu kerana ia lebih praktikal, namun mengandungi fesyen yang esklusif. Tambahan pula gaya ini mampu menambah beberapa ketinggian untuk dia yang hanya setinggi 5 kaki!

Ternyata dengan bantuan penjagaan rambut dan produk penjagaan rambut Schwarzkopf, wanita-wanita ini dapat mencapai gaya rambut kegemaran mereka dalam versi yang terbaik.

"Dengan penjagaan rambut yang baik, ia adalah lebih mudah untuk mecapai gaya rambut yang anda mahu. Kami berbesar hati untuk menyampaikan produk yang boleh dicapai dengan kebolehpercayaan dan kualiti yang sinonim dengan jenama Schwarzkopf yang semua dapat dinikmati. Extra Care Hydro Collagen kami mempunyai kompleks Hyaluronic Acid dan Collagen yang menyerap kelembapan jauh ke dalam rambut dan menguncinya lebih lama, supaya rambut anda kelihatan lebih berkilau dan lebih lembut dalam apa jua gaya yang anda pilih! "kata Encik Sam Wong, Pengurus Besar Vast Diversified, pengedar eksklusif untuk Schwarzkopf Hair Care Malaysia.


Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen terdiri daripada:
Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Syampu menawarkan pembersihan harian untuk rambut normal atau kering dan kasar. Mengembalikan keseimbangan kelembapan optimum, menghasilkan rambut yang sihat yang bersinar. Keadaan formula pH 4-5 dengan Marine Collagen & Hyaluronic Acid mengoptimumkan penyerapan kelembapan dan pengekalan, menjadikan rambut kelihatan lebih licin dan berkilau. (Dengan saiz 200ml ditawarkan pada harga RM 18 dan untuk saiz 400ml dengan harga ditawarkan RM 28)

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner, yang dapat memberikan keseimbangan semula penghidratan yang tepat untuk rambut normal atau kering dan kasar. Penghidratan tahan lama dan memberi kesan kelembutan selama 72 jam. (Dengan saiz 400ml dengan harga ditawarkan RM 29)

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Express Repair Leave perapi yang mempunyai regenerasi dan kelembapan yang intensif yang mampu memperbaiki struktur rambut dan melancarkan permukaan rambut sambil memudahkan ketika menyikat rambut. (Dengan saiz 150ml dengan harga ditawarkan RM35)

Rangkaian produk penjagaan rambut Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen boleh didapati di farmasi Guardian dan Watsons yang terpilih di seluruh negara. Harga runcit dari RM18 hingga RM35.


Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:
Perhubungan Awam (Public Relations) –EverQuest Sdn. Bhd

Website: http://www.everquest.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/EverQuestMarketing
Schwarzkopf Melancarkan Kempen #createyourstyle Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 06, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.