Wahh..I been listed as top 10 winners for Supermummy Award

Thank you...Wenekam..Terima Kasih..Cho-cheh..Syukran-syukran
Terkezut dan terharu (ceh..hehe) walaupun ini bukanlah Award "Bu..Bu" Popular (ABP)atau Anugerah Ibu Malaysia (AIM)..tapi saya berasa cukup gembira...

almaklumla saya taklah secekap dan sekuat Superwoman..(saya semercekap aka lousy woman)

Bahkan saya taklah semenarik dan seseksi seperti batwoman ada kah..ops bat gurl..

saya takde langsung kaitan dengan hurup S seperti yang diatas..bahkan confirm saya tak allergic langsung drn kriptone..hahaha

tapi saya tetap menjadi "SuperMummy"..dikalangan anak-anak dan suami yang terchenta..
dan saya merasakan semua IBU-IBU akan cuba sedaya-upaya menjadi ibu terbaik di hati keluarga mereka..biarpun tidak mendapat pengikhtirafan dunia..tapi menjadi "supermummy" buat anak-anak yang dikasihi..sudah cukup membahagiakan...

"We Vote for Mummy, Muah..muah"
Hmm..Hmm..tapi kalau U all nak vote I jadi the first penerima Supermummy Award..can vote here!!...kat side bar click ayu arjuna..bereh...(ceh mengempem pula)...
Ok..maju ibu untuk negara...hahahah
Wahh..I been listed as top 10 winners for Supermummy Award Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 04, 2009 Rating: 5

1 comment:

  1. Huye Huye Huye tooooooo Ayu.....mmg patut u tercalon pon......i sokong.... ('',)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.