Kisah salah satu baju rayaku...

Lama dah...tak men"update"kan blog...terlalu sibuk bercuti raya....balik kampung hubby yang jauh nun kat Kelantan banyak perkara yang perlu dilaksanakan...berjalan-jalan satu Kelantan (haha ala-ala segala shopping complex I pergi)...ziarah menziarahi..yang ini penting terutama sekali nak merapatkan lagi silaturrahim sesama saudara...banyak sangat kenangan...tapi paling yang sedih..kain mak mertua beli kat Indonesia untuk I..tukang jahit tersilap buat dua-dua baju ...waaaaa...frust yang amat...nak modified dah tak boleh dah....nasib baik tahun ini berlebihan baju so adalah sepasang dua, tiga, empat pasang dan banyak lagi untuk raya...hahaha ...(ni tengah tensen mana lak gambar-gambar raya dalam kamera nak kena tanya hubby kat mana dia transfer..nanti bila dah jumpa I update pasal famili I beraya lak ya..).....

Kisah salah satu baju rayaku... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 26, 2009 Rating: 5

3 comments:

Hermit said...

apesal awak tak pakai kain batik Mama kasi saya tu??? pink lagi muahahahaha

AyuArjuna BiGoshh said...

kain batik ke kain pelikat...ceh

Hermit said...

tak macam kain pelikat pun.. tolonglah kalau nak suruh saya pakai.. uihhh

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.