Warehouse Sale- Lion Southern

Wah tengok apa I borong masa Warehouse Sale Lion Southern kat Bangunan Siti Hasmah TTDI. Tidaklah seramai mana orang..tapi setiap orang borong berkotak-kotak...jenuh jugalah beratur panjang...

Sabun Dobi 1300ml 2-RM15

Refil untuk sabun TOP - 2 untuk RM13
Softener- 2 paket RM7

Ubat gigi KODOMO 4 kotak RM5
sabun basuh dobi 6 buku harganya RM4

ni lak free gift...huhu...
memang murah dan berbaloi...cuma I tak adalah beli banyak-banyak...untuk stok 2 bulan jer...tapi ramai yang beli berkotak-kotak..sungguhlah dasyat...mungkin ada yang nak jual balik kot...tak pun untuk pakai setahun....

Warehouse Sale- Lion Southern Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 16, 2009 Rating: 5

3 comments:

Anonymous said...

smagatnye mdm bershopping!!hebat2=)

AyuArjuna BiGoshh said...

saya memang sentiasa bersemangat bila bab bershopping ni...abg banker sentiasa di sisi...hahaha

Nor Arinee Mat Saaud said...

copy image sabun top tu yea

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.