Pagi-pagi pergi buat Kajian Pemasaran

Sebenar-benarnya I cukup malas nak pergi join mana survey "Kajian Pemasaran Pengguna". Punca utama adalah "masa"...I lebih enjoy lepak ngan anak-anak buat aktiviti bersama famili. Tapi disebabkan ada member kat Dynamic Search duk beria ajak buat survey...iyalah kita pengguna mesti nak tahu dan ada hak menyuarakan pendapat tentang barangan dan perkhidmatan yang akan disediakan oleh syarikat-syarikat barangan kan...so I join jerler

kat sini SS2 PJ...dekat jer ngan umah I...tapi kalau jalan kaki setengah hari baru sampai..heheh..naik kereta tak sampai pun 10 minit...


ni lah projek yang sertai...banyak betul soalan die..siap tunjuk iklan kat TV..kat suratkhabar...nasi baik I dah biasa menggoreng alasan-alasan munasabah..so tak amik masa yang lama...
ni lah upahnya RM60...amik masa dalam 35 minit untuk siapkan survey tersebut...heheh...kalau ada yang berminat nak join bolehlah contact I....insyaAllah I tolong refer u kat member I kalau ada projek survey yang lain...

sebelum balik rumah pergi pasar beli nasi lemak untuk anak2...hahaha..abis dah RM10...:)

Pagi-pagi pergi buat Kajian Pemasaran Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 28, 2010 Rating: 5

4 comments:

  1. I pernah g survey kat Dsara Intan pasal Huggies. Dapat RM100....uihhh goreng pon sodap!!

    ReplyDelete
  2. haha...survey dalam kumpulan ke ezz...yang I pergi ni sorang2, boring sikitla...klu group english die bagi either rm100 atau rm120..n makan kfc...tapi klu dalam melayu rm80...

    ReplyDelete
  3. wah i tak tahu pun ada this kind of survey..masyuk gak dia nyer tips ye ;)

    ReplyDelete
  4. ada Yatie....klu saja2 nak pergi untuk dapat duit..boleh...paling best kalau dapat sample produk..huh layan...pengguna lain belum try kita dah try dulu :) siap kena bagi komen/feedback lagi kalau tak puas hati ngan barangan dan harga die....

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.