Heartbeat.my merealisasikan Impian ANda!

Setiap insan pasti mempunyai kenangan, memori yang indah-indah untuk disimpan dan dikenang. Pastinya pelbagai cara boleh dititipkan agar ianya terus segar walaupun sudah lama berzaman-zaman. Heartbeat.my mampu merealisasikan impian anda agar menjadi kenyataan.

Laman maya yang memberi perkhidmatan "cenderahati" mengikut citarasa pelanggan pastinya berbaloi. Variasi cenderahati boleh dipilih samada melakari t-shirt (single atau couple), mug, key chain, mouse pad, car sign, coaster dan banyak lagi. Harga yang ditawarkan juga amat berpatutan.
Pastinya sentuhan Heartbeat.my ini pasti memberi kelainan terutama kepada mereka yang mementingkan keunikan dan kualiti bermutu tinggi.
Kalau dapat dipeluk wajah orang yang tersayang setiap hari..mahu hilang angau rindu itu..wahhh..Dapat dibayangkan jika terdapat foto keluarga kita mahupun sesiapa sahaja yang sentiasa berada dalam ingatan dulu, kini dan selamanya dicetak menarik di atas bantal/cushion. Boleh dibuat sebagai perhiasan, mencantikkan lagi susun reka letak rumah..bahkan boleh dibawa tidur...pastinya nyenyak punya..Anda tentu kelihatan lain daripada yang lain sekiranya memiliki personalized strap anda sendiri. Pilihlah corak mahupun gambar yang diminati bahkan anda menulis nama dan maklumat tentang anda di strap tersebut. Pastinya ianya menjadi koleksi peribadi yang sangat berpersonaliti..bestkan..
Bagi sebagai cenderahati perkahwinan best juga. Photo plate yang meletakkan gambar romantik berdua..waduh waduh..ataupun gambar kenangan anda bercuti dimana-mana. Boleh digantikan dengan gambar yang diletakkan dalam bingkai. Yang bestnya Photo Plate lebih tahan lasak dan boleh tahan lama. Paling menarik masukkan "wording" yang anda rasa amat bermakna untuk menggambarkan foto yang anda rakamkan ketika itu.. Saya begitu menggemari couple T ini, sangat comel dipakai bersama insan tercinta. Sangat sweet rekaannya pastinya memberi kelainan dalam koleksi baju yang sedia ada. Dari saiz s, m, l, xl semuanya ada. Kiranya kalau teman kita besar ke kecilke..dun worry ada saiz punya...huhu..


mug..oh yess..ini paling sweet...rasanya kalau nak dibuat minum sayang banget..tanda kenangan personel kita dirakam indah di mug sebegini pastinya menyerikan lagi himpunan koleksi dalam almari. Namun kalau hendak dibuat minum tidak mengapa juga asalkan anda begitu puas hati dan seronok apabila menikmati minuman yang digemari. Pelbagai rekaan dan bentuk mug boleh dilihat dari Heartbeat.my....
So kengkawan apa lagi..seronok kalau ada personalized thingy seperti ini.. Untuk keterangan lanjut mengenai produk, rekaan dan harga yang ditawarkan, boleh klik HEARTBEAT

dan kalau rajin, boleh join Blog Us For Gift anjuran Heart Beat...yeay

lai lai...mai mai

Heartbeat.my merealisasikan Impian ANda! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 08, 2010 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.