Tote Boutique Giveaway

Fire!
Fire!
Selalu ajer kena fire..ngan Dedet apabila saya mula menjeling2 nak beli beg baru ahaks
Yu..Yu..
Bukan sudah banyak koleksi beg awak kan??
(suaranya perlahan tapi boleh dengar lagi ya dari telinga ku ini..huhu)
Adoilah..dahh saya sememangnya peminat beg yang tegar..
Saya suka baju, kasut dan beg..
Saya tidak suka barang make-up...oklah tu
Saya naklah beg pelbagai saiz..
kecik..besar..medium..xs..xlarge..wakaka
saiz kereta dah plan nak tukar besar...
anak pun dah tambah bilangan dan semakin besar..ahaks
saya nak gak lah Tote bag..
lebih2 lagi buatan tangan..esklusif lagi..
takleh dapat kat mana2 kedai...
cam yang ni..
bestkan..
colourful giteww..
makin menyerlah KEREMAJAAN diriku..hoho

yang ni dapat pun best gak...
boleh share ngan Yana..
weekend 1, 3 saya pakai..
selebihnya Yana..sharing is caring..


apa-pun alasan musababnya..
kalau nak dapatkan secara percuma..
takpun nak cuci-cuci mata dengan rekaan tote yang menarik mempersona..
klik sini ya "TOTE BOUTIQUE" terbaik di laman maya..

antara alasan terbaik kenapa perlukan beg..sememangnya tiada kena-mengena nagan saya ya!

saya, beg dan selamanya;

Tote Boutique Giveaway Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 20, 2010 Rating: 5

2 comments:

  1. eloklah tu.. nanti saya tolong cari lot kedai.. senang.. boleh awk terus buka bisnes jual beg ke kasut ke.. uih..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.