Cuci The Musical 2 Memang Best!

So tibalah hari yangi dinanti, saya pergi menonton teater Cuci The Musical 2 di Istana Budaya. Memandangkan encik hubby jenis yang memang tak minat teater saya pergi dengan anak-anak sahajalah. So kali ini saya bawa Akid dan Afiq. First time saya pergi tengok teater saya tidak tahu kanak-kanak bawah 4 tahun tidak dibenarkan masuk. Puas saya pujuk orang Istana Budaya, last-last dia bagi juga dengan syarat kalau anak saya meragam ajer terus kena keluar. Tapi anak-anak saya dah biasa pergi movie since umur dia setahun so setakat dalam teater yang terang benderang takde buat perangai punya hehehe..

Teater ini agak lama, kira-kira 3 jam lebih. Afiq lebih syok layan tengok teater berbanding Akid (5 tahun). Akid ada sikit bosan sebab banyak part menyanyi...last time tengok Disney On Ice dan Finding Nemo kat Stadium Bukit Jalil dia enjoy ajer...Maybe sebab cerita itu memang khas untuk kanak-kanak kot..
Bermula seawal pukul 3 petang dan berakhir pada 6.40 petang. Kat luar dewan memang ada dijual cenderahati Cuci the Musical 2.

Lepas tu ada sesi pelakon bersama peminat, ambil gambar dapatkan signature. Tapi saya tak join aktiviti sebab nak terus balik. Lagipun saya bertemu mereka dalam sesi meet n greet bersama pelakon CTM2 last week.
Best teater ni...komedi ada..sedih dan happy-happy part pun banyak..Saya rasa semua yang terlibat memainkan peranan yang besar susah nak mencari yang terbaik. Penampilan Jac dalam teater ini pun memang menonjol. Dan tidak hairanlah kalau ada dikalangan yang sudah menonton akan datang menonton lagi... Saya cukuplah...dengan sekadar 2 tiket free... :)

Cuci The Musical 2 Memang Best! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 03, 2010 Rating: 5

4 comments:

  1. good to see that Afiq was doing his usual stuff.. 'cuci' lantai muahahaha

    ReplyDelete
  2. bestnya...me teringin nak tengok gak..ish ish..
    in my life, me pernah sekali jer tgk live theater ni...tu pun masa bujang2 kat panggung theater DBKL :p

    ReplyDelete
  3. suka tengok teater esp cerita CUCI ni asyik ketawa je. sungguh lucu. Jac memang menonjol. nabil pun. tak kisah kalau dpt tengok sekali lagi. :) terima kasih POS malaysia...huhuhu

    ReplyDelete
  4. dad- yeah..nasib baik cuci karpet tebal kat istana budaya kalau tak hangin lah jugak..hehe

    suzz- i ni lagi cam org jakun tgk teater sblm ni mmg tak pikir nak cari contest yang mng tix teater..dah cam kemaruklak.. :p

    best kan devi....2 thumbs up...enjoy tgk jac jadi tina turner...huhu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.