MARI BERAMAL BERSAMA COLGATE-HOTFM

28/8/2010-Saya, Afiq dan Yana ke Wisma Penyakin sempena Mari Beramal Bersama Colgate-Hotfm.
Wisma ini terletak di Jalan Haji Sirat Meru Klang... (kami sampai lambat sebab makan buah langsat @ sesat) keh keh
Acara bermula pukul 5 petang
Dipecahkan kepada beberapa kumpulan untuk kegiatan gotong royong..
Saya dalam kumpulan AG..
So kitaorang kena gotong royong hias pondok berehat kat situ..
Bersungguh adik2 lelaki Penyakin memasang lampu pelita..
anak2 saya pun ikut bz bersama...bersungguh mendekorasi batang kayu pondok tersebut.. :)
AG paling bersungguh siap cari buah betik, buluh (ala nak bakar lemang)...haha
saya, afiq dan yana sempat berposing ngan AG..

Lepas tu ada acara buat bubur lambuk (ini anjuran HotFm)..
sambil mengodek sambil menyanyi lagu raya...hahaha

macam2 juadah hidangan berbuka ada disediakan dari nasi tomato, sate, murtabak, kuih-muih, abc, cendol dan banyak lagi-macam2 ada...

ni team fara fauzana..semua gegirl..happening sungguh kumpulan ini...

ni geng2 saya...kat depan Pondok Raya kami yang dihias cantik..
FBI n team kena hias dewan makan...

3 trio hos yang sangat happening... dari AM krew HotFM

best tengok adik2 ni buat persembahan...angguk2 geleng2..comel jer

lepas gotong-royong...
berbuka puasa...
solat jemaah...
kemudian sambung makan lagi dan prize giving...

saya and fafau...sempat posing dulu...
fafau ni sporting...saya sempat solat asar ngan maghrib ngan fafau...

saya antara 5 pemenang bertuah yang memenangi hamper colgate bernilai rm200
cam dapat 2 tahun stok ubat gigi dan berus gigi...plus beberapa barangan colgate yang lain..
suke suke suke

dan anak2 saya dapat goodies bag dari colgate...
sangatlah best buat aktiiviti seperti ini di bulan puasa..
anak2 saya tumpang hepi sama..
Wisma Penyakin memang terurus, lengkap kemudahan dan kalau dibandingkan rumah2 anak yatim yang saya pernah pergi kebanyakan diusahakan atas ehsan persendirian..
terima kasih Colgate! trimas HotFM! Anak2 Penyakin uols the best!
p/s: ni antara punca kenapa saya ngan hubby terpaksa split berbuka puasa pada hari ini..anak2 pun dibahagia sama..kehkeh

MARI BERAMAL BERSAMA COLGATE-HOTFM Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 29, 2010 Rating: 5

2 comments:

  1. bestnya dpt join aktivit2 mcm ni :) siap split anak2 tu hehheh

    ReplyDelete
  2. hahaha...dah anak ramai suzz...lps tu ada 2 program hari dan waktu yang sama...tak dapet nak nolong..huhu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.