Buku sekolah Lagi :p

Sila beratur dalam barisan. Pehh ingat saya yang terawal untuk membeli buku sekolah rupanya ramai lagi yang lagi cepat...ooohh hakak' jugak yang terlambat.

Buku Yana (sikit ajer), baju sukan lengan panjang ngan tudung..Buku Anaqi (agak banyak dan berabis gak duit huhu) dan baju sukan saiz XL (Anaqi sudah gemok) Siap ada jual tudung cam ni lagi. Yana memang request nak tudung macam ini, sayapun belilah. Bawah label Butik Balqis. Anak dah pakai tudung dari butik, maknya pakai tudung yang jual kat gerai' ajer :)

dan dapat voucher ini..cam dah bershopping kat Mall lak. Advance giteww.

Buku sekolah Lagi :p Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 13, 2010 Rating: 5

3 comments:

Ummi Dania Yasmine said...

yana pakai tudung ke gi school ayu?

AyuArjuna BiGoshh said...

pakai start tahun depan...klu kuar jalan cam chipsmore..huhu

Ummi Dania Yasmine said...

Owhhh...kejap ada kejap takde...i tgk yana pun macam dah besar la. Nampak matang.x lama lagi...ehem la tu...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.