Yana Sertai Party Girls Bersama Majalah Bintang Kecil :p

Hari Jumaat 24 Disember 2010, pukul 1.30 thgri. Yana dan kawan baiknya ShaSha menyertai Parti Girls yang diadakan di Menara KL. Ini adalah aktiviti tahunan yang dianjurkan oleh Majalah Bintang Kecil. So tema tahunan adalah "Retro".
Di kaunter pendaftaran peserta parti tahunan. Sudah menunggu dengan sabar, wartawan Bintang Kecil :)

Yana dan ShaSha ni sebaya mereka berkawan sejak berusia 6 bulan (hoho) sebab mereka satu sekolah sejak mereka baby lagi. Cuma bila dah darjah satu sekolah dah berbeza. Memang kebanyakan kawan-kawan rapat anak saya mengenali satu sama lain sejak kecil lagi. Ini memandangkan kami letak mereka di jagaan nursery/kindergarten UIA.

Program parti ini agak lama. Bermula dari pukul 1.30 tghari hinggalah 6 petang. Saya bawa Anaqi (besday boy) dan Akid sekali. So berkampunglah kami kat situ, selain dari merendet di Plaza Berjaya (gi kutip hadiah dari 7Elevan)

Ramai artis yang datang kat situ tapi saya sempat amik gambar Heliza dan Fida (pelakon drama Syurga Cinta). Memang comel dan sangat kurus dua orang ini. Jeles gitew. Heliza cam happening orangnya. Fida agak pendiam dan pemalu. Tapi disebabkan masa tu hanya Anaqi dan Akid bersama saya, so memang diaorang seganlah nak bergambar ngan artis pompuan. Yo lah tu. Saya snap untuk koleksi peribadi dan sebagai sisipan gambar di blog ku ajer.

Pukul 6.16 petang Yana dan ShaSha keluar together-gather bersama Farawahida. Peramah dan murah senyuman Fara ni. Antara artis lain yang saya nampak cam rupa pelakon utama sekuel "Hani" dan pelakon pembantu dalam drama Nur Kasih (kawan baik Tiz Zaqiah dalam filem tu). Tapi siyes kitaorang pandang memandang sengih menyengih, tapi saya lupa sungguh nak amik gambar dia. Tiba2 rasa cam mak cik yang gilo nak bergambar ngan artis hahaha...Tapi anak saya dan si ShaSha duk sibuk cerita pasal si Fimie (Pelakon utaman Hikayat Shazlan), pot pet pot pet. Udah-udahler korang tu bawah umuq.

isi goodie bags hasil Yana menyertai Parti Girls..
p/s: Aktiviti saya, Akid dan Anaqi sangatlah happening semasa di KL menara. Menyusul di entri seterusnya. Buhsan betul hujung minggu ni, Dedet takde gi Cambodia. HuHu
Yana Sertai Party Girls Bersama Majalah Bintang Kecil :p Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 24, 2010 Rating: 5

6 comments:

  1. best tu buat aktiviti dgn anak2 hehe

    ReplyDelete
  2. besh... yana kena buat persembahan sekali ke k.ayu?

    ReplyDelete
  3. suzz- mmg besh :)

    wan- yana tak join buat persembahan dia join makan jer

    ReplyDelete
  4. kak, muka cam farawahida , klau faradhiya die putih melepak tuu

    ReplyDelete
  5. ruha...noted..kahkah selamba aka main hentam nama artis....cetek ilmu deh..thanks ya//wink wink

    ReplyDelete
  6. hmmm... Yana mmg 'oversize' berbanding kwn dia la...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.