RVC yang Gorjes :)

Akibat terpengaruh dengan penangan simpton RVC yang begitu tersebar luas dikalangan blogger. Saya pun mencari2 peluang untuk membeli secara online dan kehadiran iklan nuffnang dari MilkADeal membantu merealisasikan impian saya...Yesza sekaligus satu peluang yang baik untuk saya menikmati RVC yang nampak begitu gorjes warnanya. Saya pun order sebiji dari kitchenguardian.blogspot melalui MilkADeal. Dan opismate Haedir tolong amikkan bagi pihak saya memandangkan rumah beliau kat Ampang begitu hampir dengan lokasi kedai RVC yang saya tempah :-)
tada.....
nyum nyum ...sodap sungguh terutama makan ngan cream yang chessy itew. Ingatkan nak bagi kat kengkawan untuk rasa sama sikit tapi tak dapet. Anaknda saya begitu suke dengan RVC dan siap pesan suh order lagi. My Afiq suh saya buat kek ni khas untuk besday dia bulan 8. Hoho.
Sedutan iklan MilkADeal:"Valentine's Red Velvet Cupcakes (4 Cupcakes) or One Red Velvet Cake for only RM10 from Kitchen Guardian [60% off]"- siyes beshh, harga asal RM25 saya bayar RM10 ajer..jimat RM15 :)
RVC yang Gorjes :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 18, 2011 Rating: 5

3 comments:

  1. siyes nampak sgt sedap and murah!!!

    congrats ayu menang ipad --memang masyukk ayu thn ni ;)

    ReplyDelete
  2. adeh... dtg blog k.ayu ni mmang mengugat napsu makan. hahaha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.