Curves!!! Saya Menang 6 Bulan Membership :)

Sebenarnya saya kurang gemar join mana2 contest yang menawarkan percuma membership sebabnya saya sangat takut kalau kena tipu (hehehe, ada hidden agenda). Kalau uol still ingat lagi saya ada pergi ke satu event di SINI! Dan asalnya bertujuan menerima jemputan penganjur pihak RATU Berita HArian. Dapat goodie bag lepak2 terus balik, hehe. Tapi mana sangka rupanya saya antara pemenang utama yang menerima membership percuma selama 6 bulan.

Seminggu lepas tu, saya dihubungi pihak Curves untuk temujanji pertama. Mula2 cam malas2 n gak takut sebab mana tahu kena bayar apa2. Rupanya lain yang disangka. Siyes, Curves memang very transparent. Dan instructor yang entertain saya Mrs Rita sangatlah peramah, hokeh. First saya kena isi form declair tak ada sebarang komplikasi. Kendian ukur segala bagai kat badan~pinggang, punggung, lenggan etc. Mrs Rita komen badan ai ok dengan usia dan bentuk still mantain cuma lemak ai cam lebih sikit. wow wee..so kitaorang diskus pasal target berapa ai perlu reduce dalam tempoh sebulan. Dengan syarat setiap minggu kena 3 kali datang dan buat exercise kat situ 30 minit. So kena DISIPLIN. Mampukah ai..hahaha 30 minit jo 3 kali seminggu. Dan Rita siap pesan ngan ai, "Rugi kalau U selalu tak datang Ayu sebab U dapat free fasiliti dan consultancy". Ai agree jer sebab reason kukuh kenapa ai perlu berexercise 1. Nak kurang stress dan 2. Keep fit!!!!

Yang paling beshhhh gym ni tak de LELAKI. Syiokkk baru boleh berexercise dengan senang hati. So bila nak start exercise kita akan datang ke stesen dan buat exercise selama 30 minit (kalau uol perasan kat artikel npaper kat atas ada ditunjukkan bentuk exercise dalam bulatan). Kena buat semua exercise dan guna segala peralatan ikut instructions muzik yang dipasang. Very relax and easy.

Sepanjang saya berada di situ memang ramai yang datang buat exercise. Rupanya Curves ni pamos kat kat Kota Damanasara!

See saya dah dapat tag member :) Siap letak kat kunci kereta lagik...


Siap kali datang scan jer...Senang kan :)

Tak sabar nak kurus cam Kate Middleton. Huhu



Curves!!! Saya Menang 6 Bulan Membership :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 30, 2011 Rating: 5

3 comments:

  1. ni sorang lagi ni.. nak kurus tang mane erk :)

    ReplyDelete
  2. me jeles ok..me dh nak start diet ni--siyes!!!

    ReplyDelete
  3. mira- tang perut huhuhu


    suzz- u tak gemuklah just nice figure :) u tu,...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.