Hari Wanita Bersama Ratu dan Curves Fitness

Aloha! Saya dan Yana ke sini sempena dengan Hari Wanita anjuran Sisipan Ratu Berita Harian pada hari Sabtu 16.4.2011, pada pukul 3 petang. Tapi saya lak saya sampai 3.45 petang sebab gi shopping kat Carefour yang berhampiran dulu. Hehehehe. Di pentas utama yang simple bebeno.. Makanan pun ada disediakan. Tapi saya tak jamahpun sebab dah kenyang.. Dan "goodies" yang diberikan kepada setiap tetamu yang hadir. Dan saya tidak dapat lepak lama sebabnya dalam keta ada kaum2 adam sudah lama menunggu setia termasuklah my Amani. Niat singgahpun sebab dah janji nak datang. Tapi last minit my hubby pulak hantar. Hmmm apapun nampak tak ramai sangat yang hadir maybe ramai yang tak tahu kat mana lokasi The Curves Fitness ini. Apapun tq kepada pihak penganjur kerana sudi menjemput :)
Hari Wanita Bersama Ratu dan Curves Fitness Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 17, 2011 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.