Party Bieber Fever di The Apartment KLCC!!

Sila abaikan mukaku yang berminyak ya... Muka penat lepas seharian ke sana sini dengan majlis pertunangan adik keesokkan harinya. So jemputan ni dari Devi (my comper fren)... wow member menang 8 pas so 2 pas dia sedekah kat saya. Terima kasih Devi for the invitation :) yeah... Saya datang agak lambat (dalam 4.30pm saya sampai kat sana). Huhu kes saya malas nak drive keta mak (sebab tak biasa). So my mum yang drive, bantai 40km/j je, dah lah jalan agak jammed. Adeh... Tapi arah balik saya nekad nak drive sendiri, tak sanggup dahhhhhhh... Sampai2 ramai tetamu dah ada....Ada sesi make over... Saya tak join sebab duk khusyuk dengar Q&A. Dj dari Red.fm selaku radio rasmi parti ni. Siyes hadiah banyak giler yang free2 nak kasi kat semua yang hadir janji kena tahu serba sedikit mengenai Justin Bieber. Tapi saya... Hanya kenal nama ajer. Ada satu part soalan dia "Siapa girlfren Justin Bieber??" Saya rasa bebudak sekolah kot paling besar pun tingkatan 3 (sebab saiz semua cam Yana cuma dressing siap pakej pakai handbag bebudak) berebut angkat tangan.Wokeh, saya tak tahu so duk diam2 kat belakang..."Salina Gomez"... Cam tu lah jawapan dier... Dapatlah set perfume Henrera yang RM500 pehhhh... Ada juga satu part setiap peserta kena buat suara paling burok...after lirik ni..BAby bAby BAby..."oUuuchh"---> kena sambut suara paling burok dan menyampah sekali nak dengar... dapat kamera olympus... janji ke depan jer dapat hadiah hahaha... Mak nyer idakler... Ai maluler... Hahahahaha Ni jer yang saya makan...walaupun hakikatnya makanan sangatlah banyak. Isi2 goodie bag...p aling besh dapat voucher beli beg dan stokin adidas... suke suke Ni barangan saya dapat nilaian RM100, kesnya Dj tu tanya saper nak hadiah. Saya angkat tangan dia terus kasi.. .cam tu jer... kul 6pm dah sampai rumah. Sekian citer parti Bieber saya :p Mak saya lak sakan shopping kat Pesta Makanan Halal Malaysia... Berpeluh2 saya ngan Yana duk depan KLCC (dah cam warganegara asing datang melawat Malaysia, dengan muka berminyak hahaha)....
Party Bieber Fever di The Apartment KLCC!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 11, 2011 Rating: 5

4 comments:

  1. Pergi tak berapa lama pun dapat besh goodies cmtu! k.ayu rugi la pulak xjawap soklan gf bieber tu. perfume worth rm500.. pergh... jual pun lumayan. kalau dipakai apatah lagi ^^. apa pn mmg besh! tahniah sbb dpt pergi. undangan yg besh :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hahah..ayu..hope u enjoy it. i kena cabut awal so tak dpt tengok budak yg kena buat suara paling buruk dan menyampah tu. tapi i kenal budak yg menang kamera tu, itu adik i...kekeke...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.