Uncle Optimus Prime Dan Bro Bumblebee Di 1Utama

Dah lama banget saya tak jumpa ngan uncle OP. Dari zaman kecik memang saya tak pernah MISS ikuti citer uncle OP. Setiap kali uncle OP di layar perak saya tak pernah MISS pergi tonton. Rindu meluap-luap ni tak sabar nak jumpa lagik :)
Wahhh makin ensem la bro BB. Kuning menyala nampak sporty lagik sexy. Selalu terfikir kalaulah my hubby bagi hadiah BB sebagai hadiah aniberseri, pehh! Memang saya lebih kelihatan berseri-seri setiap hari.
Tapi melihat pada harganya, GULP... Takpelah Dedet saya lebih bahagia dapat banglo bertingkat-tingkat dengan ini harga :)
Figura yang hanya saya mampu melihat semata-mata. Banyak giler. Kalau ikut pada koleksi anak-anak saya, kami hanya ada 3 transformer ajer. Tu pun siyes semuanya adalah hadiah samada dari contest ataupun pemberian Mak Biq :p
Cikedaut schedule untuk weekend ni. Sama jer untuk schedule hari Ahad. Kalau rajin saya singgahlah ngan anak2 Ahad ni. Badan rasa penat sikit arr, banyak kerja kena selesaikan kalau tak abih kena langsi.

Happy Weekend Uolls :)

Jangan lupa vote ehh... "AYU RAFIKAH MOHD AMIN"
http://contests.thestar.com.my/sharesugusfunmoments/gallery.asp?p=1

Uncle Optimus Prime Dan Bro Bumblebee Di 1Utama Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 11, 2011 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.