Hi-Tea Bersama Sheila Majid :)

Tarikh: 24 julai 2011
Masa: 2.45pm-5.30pm
Lokasi: Restoran Rebung, Bangsar
Saya dapat "special invitation" dari Jerneh facebook fans untuk menghadiri Hi-tea bersama Sheila Majid pada hari Ahad yang lepas. Walaupun saya tidak menang apa2 hadiah dari peraduan yang telah diadakan tapi peluang untuk bertemu secara rapat dengan Dato' Sheila tidak akan saya lepaskan :) Sebab saya memang meminati Sheila Majid!
Hadiah untuk para pemenang. Kalau tak silap ada 3-4 orang pemenang dari Indonesia (tapi dowang tak dapat datang)
Sheila Majid sampai dalam pukul 3.30 petang.
Dan beliau bukan datang seorang bahkan satu famili hadir sama. Kecuali anak lelaki Sheila Majid iaitu Megat tak nampak pulak saya kelibat beliau. Anak perempuan paling besar (hasil perkahwinan beliau dengan Roslan) dah besar panjang~yang pakai handbag pink peach. Cantek pulak tu, muka asia abis :)
Awet mudakan Dato' Sheila Majid ni kan? First time saya jumpa secara dekat ngan Dato' Sheila Majid dan memang saya sangat respek dengan beliau~ peramah dan jenis "down to earth person". Nak tanya apa saja, borak-borak ngan beliau rasa cam dah kenal lama.
Dato' Sheila Majid ngan best friend a.k.a rakan kongsi, Dr Zaharah. Ekceli Dr. Zaharah ni mula2 cam Doktor peribadi beliau dan akhirnya jadi rapat. Siap pergi haji sama2 lagik :)
Saya duk kat meja ni. Tapi time makan saya cabut ke meja jauh sikit ngan Sheila tapi dekat dengan makanan, hahahaha. Dapat geng ngan Shirley yang sekepala, asyik2 die amikkan saya makanan. Marathon makan walaupun ianya hi-tea, hik hik (lapar deh baru balik dari treasure hunt)
Ada gambar 7 keping ngan Sheila Majid. Tapi banyak yang blur2 camni. Adoihai. Kamera murah nak buat camne. Bilalah boleh menang DLSR, fuhhhhhh.
Saya yang nampak gemoks dan Sheila yang comel. Abaikan muka yang berminyak, takdenya nak touch up. Tukar baju pun dalam toilet di Restoran Rebung, hik hik.
Dalam paper bag ada sample2 barangan Jerneh dan t-shirt yang bertanda-tangan Dato' Sheila Majid khas buat Dedet yang sememangnya meminati Dato' sejak tingkatan satu lagik!

Saya balik dalam kul 4.30 petang. Terima kasih team Jerneh kerana sudi menjemput saya :)
Hi-Tea Bersama Sheila Majid :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 26, 2011 Rating: 5

12 comments:

  1. bestnya..tak ajak kita pun..hehe

    ReplyDelete
  2. acis ensem tp makin kurus...heheheh...sama tgi ngan sheila majid ye...hehehe..kita time annual dinner bernas lastyear tk sempt pn bergmbr ngan sheila majid

    ReplyDelete
  3. sheila majid.awet muda betul..:) ayu sempat lagi tukar baju tu..:)

    ReplyDelete
  4. penah jugak jmpe sheila majid,die mmg cute,petit dan cantek! auw..sukela tgk kot sis,butang2 tu..

    ReplyDelete
  5. wah beznye
    mmg awet muda dia ni kan
    xnampak tua

    ReplyDelete
  6. woh... Sheila Majid memang still cantik, tensen aa mummy dapat 1 je tempat... :(

    ReplyDelete
  7. Sheila majid memang cantik kan .. :) pernah jumpe dia sekali mase dengan acid... memang sepadan ..

    ReplyDelete
  8. cantikla jaket ayu tue.. ayu kecik je mcm2 baju blh pakai

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.