Keghairahan Peminat Lori Edisi Khas Milo!

Saya jengah di Pejabat Omni Team untuk sesi penukaran lori mini MILO. Jam pukul 4.05pm hari Isnin (hari kedua untuk pertukaran koleksi Bulan Julai). Mak aihhh panjangnya. Menyirap jugak bila tengok barisan yang panjang~dahler pose, lepas ni nak bekejar amik anak lak..masak lagi...bebel lah daku sowang sambil beratur kat situ, huh.

Koleksi June memang dah ABIS! Saya OK tentang itu sebab dah tukar. Tapi yang JULAI baru bukak 2 hari. Saiz besar Y1 dah abissss. Tinggal yang kecik itu pun tak banyak. Peliknya setiap orang dibenarkan amik 4 ajer. Dan koleksi van mini ini ada hanya 1038 bijik. Dan terbukti begitu ramainya kemaruk kat lori mini MILO ni.

Termasuklah SAYA!!
Ta da!!! Dapat 4 biji lori mini. 2 untuk saya lagi 2 untuk kawan Devi, Dik Ira :)

Comeykan...

So nak tunggu 5 september untuk pegi tukar lagi khas untuk koleksi bulan Ogos :)
***
***
**
*
*
*
*

Shian Amani, dia demam kena balik batuk dan demam sejak semalam. Bawa balik lori mini kasi kat dia , boleh pergi baling sebab tak minat. Ohh baru teringat Amani mengidam nak beli patung cam Baby Alive. Hehe. Sowilah dik, tunggu jualan murah mummy gi beli satu, yang BESAQ punyer.
Keghairahan Peminat Lori Edisi Khas Milo! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 09, 2011 Rating: 5

5 comments:

  1. cantek kan lori milo tuh? i lioke :)

    ReplyDelete
  2. i x minat lori tu tapi best jugak kalau ada kenangan van zaman dolu2

    ReplyDelete
  3. me pun tak minat lori tu sama mcm amani hehhh

    ReplyDelete
  4. Uiks! comeynya Van Milo ni. Kalau wat koleksi kat showcase besh ni >< wan suka mini collection mcm ni. Wat hiasan meja kerja ;)

    ReplyDelete
  5. Comelny lori milo itu! Saya sedang mencari sevice sewa lori sejuk beku untuk restoran saya dan tersempak dengan blog post ini hahaha. Kenangan van zaman-zaman dulu :D.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.