Gaun Fisher-Price??

Saya tak pernah pun membeli produk ini. Walaupun ramai yang mengatakannya ianya bagus tapi saya tak belikan juga untuk anak2. Huhu. Mahal rege dier dan dari segi respon anak2 dari masa dowang kecik lagi nampaknya cam tak berapa minat jer (alasan lettew)
Tapi di Jusco OU baru2 ni ada buat SALE barangan Fisher Price. Sale sampai ke 70% off. Ramai gaklah ibu-bapa yang membelinya. Berplastik besar2 lepas membayor.
Cuma saya cam jakun dengan pakaian kanak2 keluaran Fisher Price. Kualiti kain agak tebal sikitlah, mungkin sebab produk ni asalnya dari barat so kualiti kain memang jauh beza. Dan pastinya kebanyakan pakaian bayi dan kanak2 jenama Fisher Price kalerful. Ialah baguskan untuk tarikan pada mata anak2. Saya pun terembat dengan sengaja satu gaun ala2 rainbow. Harga asal memang cecah 80 hengget. Tapi dah 70% off, murahlah dapat dalam 20 lebeh hengget jer.

Hmmm...kecik2 dah ajar anak pakai baju perlu berjenama ya, hehehe. Tapi saya jenis pandang pada kualiti (no.3), jenama tu jatuh no. 4. Harga (no. 1) dan rekaan (no. 2) juga memainkan peranan. No.5 kadang2 beli baju sebab nak join contest.....hoho..tak dapet nak tulun!
Gaun Fisher-Price?? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 25, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. siyes sgt cantik--me suka benda2 yg kalerful hehehe

    ReplyDelete
  2. contest tue bukan jatuh no 1 ke kak ayu??kiki

    ReplyDelete
  3. 1st time tau fisher price ada gaun or bj2..slalu tau mainan je

    ReplyDelete
  4. hahdoi! ponek eh blaja ngira style baru neh... tatau plaks yg FP ado bebaju. dah harus menyambau tuh psl muroh bebeno...

    ReplyDelete
  5. 20 hengget jerk? bior betoi nih?

    ReplyDelete
  6. mz: i tahu u mmg suke fesyen byk2 kaler :)

    ila- hahahaha.....larikkkkkkkkkkkkkk

    mt: ayu pun baru tahu, samalah kite

    akuzle- tu yang tersambo...huhu

    eb- betoi2

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.