Preview LORAX | TQ Nur Ain !!

Ekceli, saya dah lama tak mencari tix @ menang mana2 tix preview. Sejak Anaqi kemalangan minyak panas, saya dan anak-anak banyak menghabiskan masa bersama di rumah jer. Walaupun banyak kali dapat invitation main games on-9 LORAX dan dapat tix percuma, saya main tak terror macam geng2 lain so tak merasalah untuk dapat tix percuma ni. Dipendekkan citer bila Ain offer saya untuk 5 tix LORAX preview, apa lagi saya terus kata "Yes, I do"... hahahaha... So Ain yang berkaca mata di atas tu ya bersama maskot dan kanak-kanak yang lain. Kiranya Ain ketua kanak-kanak yang bergambar di situ, hahahahaha.
Sebelum start movie, ada free gift barangan LORAX, kira saper cepat die dapat. Untuk pensel tu Anaqi yang dapat, sebab die lari paling gelojoh cepat ke hadapan. Dan dalam kotak tu saya yang dapat... hehehehe. Apakah die ???
Bagi hint ... sedikit... besau ko muka LORAX ni :)
Sesuai diguna untuk keluar berjalan di zaman materealistik (soalan sejarah SPM, huhu)
Tadaaaaaaaaa... t-shirt saiz L... Masa diumumkan hadiah dikatakan dapat t-shirt orang dewasa. Sah-sah bila buka t-shirt kanak-kanak rupanya. Saya dan Ain dapat t-shirt ni :) sebabnya kami berdua jer yang over excited dalam panggung tu berlari ke depan, hahaha. Task dier... eja perkataan LORAX.
I wonderlah saper yang pakai costume LORAX ni... Sebab lebih kurang jer saiz Anaqi dan Yana...

Citer animasi yang penuh warna-warni dan macam-macam lagu. Bebudak memang suke lah... Sib baek Dedet tak ikut kalau tak pasti dier berdengkur dalam panggung sebab cite macam ni memang Dedet kurang layan, die kan jiwa metal blues, hahahaha...

Anyway my kids memang enjoy dengan movie ni dan saya menonton di luar pintu panggung no. 8, gara-gara Amani tak nak  masuk die lebih rela bermain dengan tukang jaga panggung no. 8--->Abang Suresh....Buat movie LORAX kat luar panggung ya, Amani :p

p/s: Tq ya Ainnnnnnnnnnnnnnnnnn :()

Preview LORAX | TQ Nur Ain !! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 05, 2012 Rating: 5

6 comments:

  1. alahai kak ayu nih... ain dpt lebih kite share lah kan... :)

    ReplyDelete
  2. ainnnnnn---- apapun moga ain terus murah rejeki :)..tq ya dik :)

    ReplyDelete
  3. ala, kesiannya tgk kat pintu panggung. hehe.. saya pun penah kena camtu kak. siap duduk bersila kat tangga yg dekat dgn pintu gara2 batrisyia tak reti duduk diam.

    tp the lorax memang best! 3D dia lawa betul

    ReplyDelete
  4. liz---3D memang cun gambar dier...banyak moral citer ni...bagus sangat untuk tontonan kanak2 khasnya :)

    ReplyDelete
  5. heheh..kalau ada kawan offer kat saya pun, msti sy cakap..nak, nak..

    ReplyDelete
  6. eija---rejeki kan harus jangan ditolak hahahahaha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.