Renungan dan Meh Bergelak-Ketawa Pada Hari Jumaat

Ya aww Ya aww
Hari ni saya rasa ..saya sorang jer kat opis, satu batang hidung opismate saya tak nampak.
Mana ntah dowang mengular..hahahahahah
Boss pun tak nampak, gi lawan badminton kat dewan ke apa...hahahah
Saya banyak kerja hari ni...
Ada 2 posting blog still on the way :)-satu takleh reveal kena tanya penganjur, satu lagi tengah masukkan pengisian yang terbaik agar dapat terpilih..ceh ceh...Apakah itu :) Tunggu...
Nak marking quiz...
Lepas tu cam bengang dengan diri baru perasan ada msg kat other msg box di FB (halalalala) so confirmkan no phone sebab terpilih sebagai pemenang sebelum kul 1pm semalam. Masalahnya saya perasan kul 11 malam semalam, adehhhhhhhhhhhhhh sudah burn itu hadiah (hamper + cash)...
So hari ni saya agak cam malas dan stress ntah apa-apa..saja nak share ngan uols "simple quotes" seperti yang dibawah :)

 Paling suke dengan kata-kata bistari NOPOLEON :)
Selalu lah berangan bilalah saya boleh menjadi antara penyumbang kata-kata hikmah yang boleh dibaca oleh seluruh penduduk bumi, hehehehe.
 Yang ini adalah lawak 18SX, hahahhaha....
Saja nak hilang gstress...leh gelak kuat2....
Kalau yang tak paham mesti tak gelaknyer..hahahaha

 See....realiti hidup....harap2 ikatan yang dibina sehingga ke akhir hayat :)

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Weekend yang extreme!
Saya banyak plan tapi Encik Hubby nak layan F1...
Ok jer janji bahagia :)
Renungan dan Meh Bergelak-Ketawa Pada Hari Jumaat Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 13, 2012 Rating: 5

2 comments:

  1. uish.. hadih burn? rugi2....

    -madammondoq-

    ReplyDelete
  2. hadiah burn tu mungkin bukan rezeki u la tu...takpe lepas ni cuba lagi....:-)

    Kelakarnya lawak 18sx tu...hehehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.