Hadiah Oweeeesome Minggu Ini

Minggu yang banyak menguji saya..
Tapi Allah berikan juga saya sedikit kegembiraan melalui hadiah yang saya terima pada minggu ini. Sesuatu yang membantu untuk terapi buat diri.
 Hadiah paling tak sangka. Cincin putih bertahtah berlian kuning, value 2k dari Majalah Perempuan. Ekceli masa saya join contest ni. Saya baru perasan saya telah hantar lewat satu hari dari dateline. Tapi saya redhoo jer antor dan tak mengharap menangpun. Saya masuk pun sebab ianya slogan based. Yang mana memang saya suka sangat peraduan yang mempertaruhkan slogan.
 Halus jer kat jari. Menurut PIC UDiomand. Kalau berlian putih lagi mahal jejak 6K. Pehhhh, ooo mak cik belum sekaya itu membeli barang2 hiasan buat diri sendirik.
 Peraduan dari Timeout KL FB. UNtuk pengetahuan uolss Timeout ni memang aktif bagi hadiah kat FB. Saya jarang join tapi ari tu cam nampak post contest ni kat wall so dengan segera jawab soalan melalui email. Tak sangka saya antara yang terpantas. Dapat mug, beg dan 4 open tix. Lupa dah nama movie ni tapi salah seorang actress yang berlakon Cameron Diaz.
 GP winner  untuk The Hungers Cathay Cineplexes. Dapat 2 sling beg, 3 t-shirt, 1 topi dan1 pass untuk main kat skytrek shah alam. Yang kelakarnya saya join guna tix FOC. Tak sangka dowang terima gak. So kepada Anaqi yang membebel kat saya masa isi borang lepas tengok movie.."I told u, FOC tix oso can be used maaaa"
 Ni dari FB Avon. Saya sebenarnya tak tahu pun menang. Tengok member FB letak announcement post tu dalam list gallery hadiah dier.Baru perasan nama sayapun ada gak. So called dan gi amik dapatlah hadian barangan AVON RM100. Not bad tapi saya paling suka rantai pearl. Ngerlip ngerlip gitew.
Voucher McD RM 100..........kegigihan Dedet melalui komen di FB. Somi saya ni bukan kaki contest ya! Tapi kadang2 die suka jer buat sesuatu yang dapat manfaat balik untuk keluarga. Contohnya seorang yang aktif memberi komen di FB sesutau company. Gemoklah daku duk telah double cheese berger selalu :)

 Yeay ASUS! Dari peraduan Dutchlady KIra dan Menang; Saya hantar 5 nama saya satu pun tak naik, 1 nama hubby lekatlah pulak, hahahaha. Rejeki.

 Voucher 1K dari The CUrve.Syiokkkk. Teruja betul saya sebab banyak outlet boleh gunakan. Paling saya suka dapat shopping kat Metrojaya dan The Girls. Saya saja jer join contest Runaway Fashion ni walaupun rasanya possibility nak menang itu sangat tipis. Kalau ikut TnC the most share. Dan saya tak share pun. Tapi saya  describe my fashion style dlm 10 pp memang kaw kaw punya. Alang2 join buat yang terbaik kan. Tak sangka menang top 10 winners. Saya tengok sorang jer yang vote saya, hahahaha. TApi untuk voters 10 yang terpilih akan dapat 100 hennget voucher. So sorang yang vote saya tu dapatlah 100 hengget, hehehehe.
DAn voucher 2D1N di Hotel Swiss Garden di Cherating Pahang-Deluxe Room inclusive breakfast for 2. Sebenarnya saya menang peneka tepat untuk Pencarian Gadis JElita. Saya kena attend event tu yang mana artis seperti Erra Fazira dan artis glamer lain turut menghadiri sama. Tapi saya kat KB balik bercuti. Adik2 semua malas nak attend mujur ada member Kak Zie kaki event glam boleh ganti. Dapat makan2 kat hotal, goodies bag dan voucher ni. Goodies tu semua saya kasi Kak Zie dan voucher  tu jer saya amik, Apapun TQ so much Kak Azie ya. Anyway satu tip kat korang, andai kata uols ada menang pergi event tapi last minute tak dapat hadiri. Try the best cari replacer. Jangan diam-diam jer sebab takut next time ada event lagi organiser akan blacklist nama. Kita tak djemput lagi....

Hujung minggu ni BZ lagi--dengan kelas masaknya, Lego partynya, dan tonton Madagascar lagikkk
Moga nw saya akan dapat banyak berita gembira dan dipermudahkan segala urusan yang dilakukan, aminnn
Hadiah Oweeeesome Minggu Ini Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 15, 2012 Rating: 5

18 comments:

  1. best2 mmg terbaik semua hadianya,tahniah

    ReplyDelete
  2. Anje---terapi sikit heheheh...jomlah anje join contest :)

    ReplyDelete
  3. semua hadiah sgt besh!!! congrats babe!!

    ReplyDelete
  4. oh my.. jealous nya dpt merchandise The Hunger Games. saya peminat buku tu!

    ReplyDelete
  5. seronoknya dapat banyak2 hadiah... Kena usaha lebih gigih lagi.. Akak bila terima ASUS tu?

    ReplyDelete
  6. mz -- u lagi hebat...

    liz---best kan citer the hungers :)

    zuraida : asus dapat hari rabu... :)

    ReplyDelete
  7. zt noticed,bende2 camni mmg blh jd terapi lah..shopping 1k tuu,arghhh

    ReplyDelete
  8. banyak betul hadiah....hebat akak ni..paling suka cincin dengan voucher 1k tu..bestnyaaaaa

    ReplyDelete
  9. byknye hadiah..bestnyeeee...congrats!!..

    ReplyDelete
  10. sgt owesome...
    tahniah2..
    hadiah gempak2 selalu..

    ReplyDelete
  11. awwwww....cantik gak tu emas putih....manis jer...

    ReplyDelete
  12. gemuk jek nmpk jari tu...hehehe...anyway congratulation madame!!!!

    ReplyDelete
  13. Salam. Kak Ayu sangat bertuah.. Cantik cincin tu dan suka sangat bila tgk akak dpt laptop.. Teringin gak nk dpt hadiah2 tu semua.. Kak Ayu boleh bg nasihat tak utk beginner mcm saya ni?

    ReplyDelete
  14. tahniah lagi sis.

    sila beri tunjuk ajar buat slogan bole? mesti pakar bahasa ni. :-)

    ReplyDelete
  15. yallah best nye....
    Murah rezki

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.