Untuk Rambut Lebih Cantik Gunalah Produk Jepun HairPro

Watson telah melancarkan produk dandanan rambut terbaru dari Jepun Hair Pro by Watsons Heat Active yang direka khas yang digunakan untuk "hairdryer",kerintingkan rambut" dan "meluruskan rambut".
Diacarakan oleh pangacara yang serba-boleh.

Japanese hairstylist. Takeshi Odera (terkenal pereka dandanan rambut dikalangan selebriti) didatangkan khas untuk menerangkan dan menunjukkan cara produk diaplikasikan untuk orang Asia. Untuk pengetahuan semua Takeshi Odera merupakan Pengarah Pusat Dandanan Rambut di Number76 Hair Salon yang mana telah mempunyai 5 outlet di Malaysia.

Simbolik kepada penjenamaan dari Jepun, tetamu telah dihiburkan dengan persembahan tarian istimewa dari negara terbit itu.

Pengenalan produk oleh Penny Chin, Senior Product Development.

Mr. Takeshi Odera menerangkan tentang perbezaan antara "Hair mask" dan juga perapi rambut. Yang mana "hair mask" fungsinya seperti juga "facial mask" mengandugi lebih khasiat yang diperlukan oleh rambut (seperti rambut rosak, meluruskan rambut dan sebagainya). Manakala perapi rambut bertindak  menjadikan rambut lebih lembut da bersinar.

Pelancaran produk ini juga disertai oleh Watson Celebrity Friends Miss Cathryn Lee - merupakan seorang pelakon dan model. Miss Cathryn turut berkongsi pengalamannya menggunakan HairPro dalam jagaan rambut hariannya. Ternyata beliau sangat berpuas hati dengan produk yang boleh diumpamakan seperti merapi rambut di salon tetapi sebenarnya dari rumah. Selain daripada praktikal produk HairPro juga ditawarkan pada harga yang sangat berpatutan dan mampu banyak menyelesaikan masalah rambut yang dialami oleh kebanyakan wanita Selain itu mampu menyerlah penampilan mereka untuk lebih kelihatan cantik dan berkeyakinan.

Jangan lupa dapatkan produk ini di semua Watson di Malaysia uolls!!!
Untuk Rambut Lebih Cantik Gunalah Produk Jepun HairPro Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 24, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.