Carrie Bac Buster! Mampu Memerangi Bakteria Yang Menghantui Hidup Anak Anda!

Sememangnya tidak dinafikan bakteria sentiasa berada di sekeliling kita. Dan ianya boleh mendatangkan bahaya terutamanya kepada kanak-kanak kerana ia boleh menjejaskan pertumbuhan sihat mereka. Oleh yang demikian mendidik anak-anak mengenai kebersihan yang baik adalah cara terbaik untuk mengelakkan penyebaran daripada jangkitan dan penyakit. Kita perlu mengajar dan mengingatkan anak-anak kita prinsip kebersihan yang betul bagi membantu menjaga kesihatan mereka.
Dalam mengamalkan kebersihan diri, kekerapan mencuci tangan adalah yang paling penting buat kanak-kanak. Kanak-kanak yang bersekolah terutamanya akan menghabiskan banyak masa di luar rumah dan jauh daripada pengawasan ibu bapa. Mereka mempunyai banyak aktiviti dan berinteraksi dengan orang ramai dan persekitaran. Tindakan mendedahkan mereka kepada bakteria berbahaya boleh menyebabkan penyakit-penyakit biasa seperti selesema, flu, dan gastroenteritis serta kulit dan jangkitan mata.
Dan ibu bapa selalu bimbang sama ada anak-anak mereka mencuci dengan betul serta produk pembersihan yang digunakan benar-benar berkesan terutama dalam menghapuskan bakteria berbahaya. Atas penyelesaian keraguan ibubapa di Malaysia, Carrie sebagai salah satu jenama premium penjagaan peribadi kanak-kanak telah memperkenalkan Carrie BAC BUSTER antibakteria Super Pembersih Badan dan antibakteria Super pencuci tangan yang diperbuat daripada rumusan khas untuk kanak-kanak.
Carrie BAC BUSTER mendidik kanak-kanak mengenai cara untuk memerangi bakteria berbahaya. Anak-anak biasanya berimaginasi bakteria berbahaya sebagai 'raksasa jahat. Penggunaan Carrie BAC BUSTER memberi kuasa kepada mereka untuk mengambil peranan sebagai CAPTAIN BAC BUSTER dalam menyingkirkan 'raksasa jahat' iaitu bakteria yang berbahaya.
Kapten yang memerangi bakteria :)
Ini cara yang unik untuk berkomunikasi kehadiran bakteria berbahaya digambarkan dalam Carrie BAC BUSTER TV Komersial, disampaikan pada majlis pelancaran media yang diadakan di KidZania Kuala Lumpur baru-baru ini. Para penonton berasa kagum menonton komersial yang mempunyai CAPTAIN BAC BUSTER menghapuskan semua bakteria berbahaya dengan kuasa BAC BUSTER.
"Carrie BAC BUSTER adalah pelbagai antibakteria 1 produk penjagaan diri yang dirumus khas untuk kanak-kanak berumur 7 tahun dan seterusnya. Sebagai jenama yang prihatin terhadap kesejahteraan kanak-kanak, Carrie melancarkan rangkaian baru ini untuk memastikan anak-anak sentiasa dilindungi daripada bakteria berbahaya dan kekal sihat".

"Pada WIPRO UNZA kami sentiasa melakukan inovasi dan membangunkan produk yang sesuai dengan keperluan yang berkaitan ibu bapa hari ini. Melalui penyelidikan kami mendapati bahawa ibu bapa mahu anak-anak mereka untuk tidak hanya kekal bersih tetapi juga dilindungi dari bakteria yang berbahaya. Mereka juga mahu produk yang sesuai untuk kulit halus anak-anak mereka. Rangkaian baru produk Carrie BAC BUSTER anti-bakteria akan memberi ibu bapa jaminan bahawa anak-anak mereka akan terus dilindungi pada setiap masa dari bakteria berbahaya," kata Encik Sriram Krishnamurthy Ketua Pegawai Operasi Wipro Unza (M) Sdn Bhd
VIP bersama produk di majlis pelancaran.
Sabun pembersih Carrie BAC BUSTER antibakteria didatangkan dalam pembungkusan botol yang sangat menarik iaitu menyerupai kapal angkasa superhero.  Pembersih Carrie BAC BUSTER ini juga boleh didapati dalam variasi varian buah daripada Blasting Blueberry dan Smashing Strawberry. Untuk Carrie BAC BUSTER antibakteria Super Pembersih Badan dijual pada harga RM4.45 WM / RM4.65 EM untuk 90gm, RM10.20 WM / RM10.70 EM untuk 280gm dan RM22.55 WM / RM23.70 EM untuk 700gm. Manakala Carrie BAC BUSTER antibakteria pencuci tangan  dijual pada RM8.15 WM / RM8.55 EM bagi sebotol bersaiz 250gm. Harga yang dinyatakan termasuk 6% GST dan  boleh didapati di semua pasar raya besar, rantai farmasi terkemuka serta mana-mana kedai runcit lain yang berdekatan dengan anda.

Jom dapatkan di pasraan uollls...

Carrie Bac Buster! Mampu Memerangi Bakteria Yang Menghantui Hidup Anak Anda! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 20, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.