Keistimewaan Sabun Ajaib...

Ketika saya menerima sabun ini, saya agak kagum dengan baunya. Biarpun plastik tidak dibuka tapi keharumannya memang luar biasa ~ wangi sangat... bau ala2 mint giteww.
Tampil dalam pek yang eksklusif, yang di'seal" dengan kemas, sabun ajaib adalah produk "handmade" dari cuka buluh berpudina.
Untuk pengetahuan semua, apabila sudah dibuka..sabun ini perlu digunakan dalam tempoh 1 bulan. Jika tidak ianya perlu disimpan di dalam bekas kedap udara dan perlu sentiasa berada dalam kering. Ini adalah bagi memastikan kesegaran sabun ini terjamin.

Ianya sesuai untuk semua jenis kulit, dari rambut sehingga seluruh badan. Dan cara penggunaannya, perlu buihkan sabun selama 2 minit dan tunggu sehingga 2 minit. Kemudian bilas. Sekiranya kita rasa berminyak, kena bilas sehingga bersih.

Bagi kulit bermasalah kena cuci-bilas sebanyak 2 kali ya. Untuk rambut berkelumumur, boleh guna massage comb dan pastikan kita menyikat sehingga terasa kulit kepala sejuk, dan seterusnya bilas dengan air.
Tapi adalah amaran untuk mereka yang ada alahan pada daun pudina dan cuka. Tak boleh guna produk ini. Pada pengguna lain, mungkin pada penggunaan kali pertama akan terasa gatal (disebabkan badan membuang toksin), dan perlu ingatkan mandilah untuk kali kedua sehingga anda berasa selesa.

Kalau nak cuba dan mendapat keterangan lanjut boleh layari FB ini ya https://www.facebook.com/CHTSoap

Keistimewaan Sabun Ajaib... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 05, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.