Seronok Betul Join Shell Festival "Love My Ride"

Saya tak ingat bila dan tikanya saya mendaftar untuk terlibat dalam faestival yang dianjurkan oleh Shell "Love My Ride". Apa yang saya ingat, saya hanya mengisi borang secara talian yang dikongsi oleh rakan FB iaitu Jane Chua.
Selang beberapa minggu, saya menerima panggilan dari pihak Shell yang saya berjaya menempatkan kereta saya untuk diberikan servis secara percuma.

Woot woot... Memandangkan slot saya pukul 4p.m, seawal 3p.m saya dah tercongok kat situ. Beratur panjang kereta-kereta yang dapat servis percuma. Gegeh memasing, hahahaha.
Layanan dari pihak Shell memang tip top la...
Siap minta maaf banyak kali disebabkan kena menunggu.
Ini memandangkan ada peserta yang datang lewat dari masa temujanji.
Bertin-tin orang Shell kasi uolls...
Saya terus ke khemah nombor 5...
Menanti di sana... mekanik dan supervisor yang ditugaskan...
See, bekerja keras memasing...
Servis ini memakan masa dalam 1 jam. So, saya dan Amani bolehlah pergi berpoya-poya di booth2 yang telah disediakan oleh pihak penganjur.
Ada bermacam-macam aktiviti. Yang menjadi lebih tumpuan...
Main car racing ni, sebab hadiah yang ditawarkan ialah PS4!
Since saya bawa Amani...
Boleh datang untuk berposing ajerlah... hahahah
Mampu pandang jer...
Tu pun pandang dari jauh... Hiks
Lama dah mengidam... Pernah dapat la...
Dapat yang keta mainan dari stesen minyak Shell, hahahahah
Sambil-sambil tu kitaorang try dapatkan cop di semua booth...
Nak dapatkan cop sebenarnya kena amik gambar jer kat wall situ.
Amik & upload dalam insta... Dapat cop dan ole-ole...
Biasalah, semuanya gambar my Amani...
Dia kan jenis suka bergambar...
Alololo... Paling suka backdrop yang ini...
Dapat semua cop... Dapat redeem goodies bag...
Selesai misi... Baru pegi cari gerai-gerai untuk melantak (errkk... event ni dah lama tau uolls, seminggu sebelum puasa, harap maklum, hiks).
Tak lama kendian dapat call inform keta dah siap.
Terus bergegas amik keta, dan isi minyak percuma bernilai RM89.90.
Dapat voucher cuci kereta di mana-mana outlet Shell lagi...
Muka my Amani yang hepi kerana dapat menghabiskan masa ngan mummy dier secara privasi.
Harta karun yang dibawa balik...
Mak suke... Mak suke... :p

Seronok Betul Join Shell Festival "Love My Ride" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 24, 2015 Rating: 5

1 comment:

  1. sronok ayu..dpt servis kete percuma..dpt isi minyak...dpt goodies mcm2

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.