Telefon Idaman Semua vivo X5Pro

Berpeluang melihat sendiri di hari pelancaran telefon pintar di pasaran iaitu vivo X5Pro tidak saya lepaskan. "vivo" perkataan latin kuno yang sering digunakan pada zaman Rom (caesar, ottawa dan victoria) membawa maksud "sorakan". Pada masa yang sama "vivo" membawa maksud ekspresi kepada karya yang agung dan luar biasa. Dan kini "vivo" membawa maksud golongan muda dan bertenaga.
Memperkenalkan vivo X5Pro yang digelar sebagai "Touched by Beauty", telefon yang diinspirasikan dari keindahan semulajadi, telefon yang dipermukaannya menyerupai setitik air, memiliki kaca 2.5D bermuka dua digabungkan dengan permukaan bingkai dengan kemasan yang begitu menakjubkan. Dengan rekabentuk yang langsing (slim) iaitu hanya 6.44mm (serius memang benar2 slim ni!) ternayata pakej yang dihadirkan dalam telefon pintar ini benar-benar menyerlahkan kehebatannya sebagai telegon "Touched by Beauty".


Bertambah menarik, telefon  vivo X5Pro didatangkan dengan fungsi "SmartWake" yang membolehkan pengguna mengawal telefon dengan menggunakan isyarat tangan :P Telefon ini juga mempunyai tumpuan dan kedudukan tengah PDAF bersama flash berkelajuan tinggi. Dengan AF yang bekelajuan tinggi membolehkan pengguna mengambil gambar dengan pantas pada bila-bila masa sahaja, dan pastinya gambar yang dihasilkan tidak mengecewakan.

Tengan sistem bunyi setanding hi-fi, kamera berteknologi tinggi dan rekaan bentuk senipis 6.44 mm, bersama fungsi FUN TOUCH, ternyata vivo X5Pro adalah telefon pintar yang mampu memberi kepuasan pengguna. Tidak hairanlah jika di negara China telefon ini merupakan telefon yang popular dan mendapat permintaan tinggi dari masyarakat di sana.

Harga yang ditawarkan di Malaysia. Pehhhhh  memang mampu milik uollls....

Untuk gambaran spesifikasi vivo X5Pro dengan lebih jelas, boleh klik gambar di atas ya..



Yup, ternyata segala spesikasi dan fungsi yang didatangkan bersama telefon pintar ini, menjadikan nilai setiap yang dilaburkan untuk memilikinya sememangnya sangat berbaloi :)
Telefon Idaman Semua vivo X5Pro Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 28, 2015 Rating: 5

1 comment:

  1. anda ni tag
    http://www.iuzira.com/2015/06/raya-giveaway-by-rafydahous.html

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.