“Spirit of WIPRO Run”

Hollaaa!!

Pada tarikh 21 September 2015, melakar satu lagi pencapaian penting bagi WIPRO Unza Malaysia yang telah meneruskan acara larian tahunan mereka iaitu “Spirit of WIPRO Run”. Untuk pengetahuan semua, “Spirit of WIPRO Run” telah bermula sejak bulan Julai 2006 dan ianya telah menjadi satu acara tahunan sejak itu.  Peserta larian seramai 3200 orang adalah terdiri daripada staff  WIPRO bersama-sama dengan keluarga dan rakan-rakan mereka telah menyertai larian tahunan yang menjadi tradisi dan kebanggaan organisasi.

***************
 Saya dan rakan-rakan blogger yang lain turut dijemput menyertai larian amal ini.

 Kelihatan betapa ramainya peserta yang turut sama dalam acara larian yang bermula seawal pagi..

Sebelum acara perlepasan untuk larian jarak 5KM....
Kelihatan jelas peserta larian yang bersemangat untuk memulakan larian...

Untul pengetahuan semua peserta larian telah dilepaskan oleh Encik Krishnamurthy Sriram pada pukul 7.30 pagi.

Tiga kategori didalam“Spirit of WIPRO Run” :
Kategori 7km Lelaki Terbuka untuk peringkat umur 12 dan di atas
7km Kategori Wanita Terbuka untuk peringkat umur 12 tahun ke atas
3km Fun Run iaitu untuk keluarga dengan kanak-kanak di bawah umur 12 tahun dan juga veteran kanan untuk mereka yang berumur 50 dan ke atas.

 3 pelari yang mencatat masa paling pantas bagi setiap kategori akan menerima pingat kemenangan. Dan bagi semua peserta menerima akan beg goodies dan t-shirt dari Wipro. Manakala pelari yang berjaya menamatkan larian kategori 7km menerima pingat finisher.

See....peserta yang begitu ramainya sudah memulakan larian..

 Maskot Carrie Junior yang mencuri perhatian. Untuk pengetahuan semua, produk Carrie Junior antara rangkaian produk penjagaan bayi dan kanak-kanak yang telah lama mendapat tempat di hati masyarakat Malaysia.

 Pelbagai aktiviti disediakan untuk semua peserta larian. Antara yang menarik perhatian, permainan membunuh "bakteria" di booth Carrie Junior.

 Ada sukaneka!!!

Terdapat 5 permainan sukaneka dianjurkan. Memang gamat suasana di sini melihatkan aksi-aksi peserta sukaneka di padang :p

*****************

“This is the fifth year WIPRO UNZA Malaysia is organising the “Spirit of WIPRO Run” and this year also marks the 10th anniversary of the run globally. We are extremely happy with the overwhelming response we received. The WIPRO Cares funds collected from joint contributions and efforts between employees and the company by means of donations in cash or in kind have benefitted various causes. Last year, the funds collected was contributed directly to employees whose immediate families were the victims of the east coast devastating floods in Peninsula Malaysia and massive earthquake in Nepal,” said  Krishnamurthy Sriram, the Chief Operating Officer of WIPRO UNZA (MALAYSIA) Sdn Bhd in his speech.


“Spirit of WIPRO Run” Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 22, 2015 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.