DocLab Produk Inovatif Dari Korea!


DocLab produk kecantikan yang inovatif Korea Selatan yang kini mula mendapat perhatian di pasaran. Rumusannya terdiri daripadaasid hyaluronic, ekstrak ginseng, kolagen dan juga ekstrak daun aloe vera. Paling penting produk DocLab ini tidak mengandungi alkohol, tiada silikon, rumusan dari haiwan mahupun paraben. 

DocLab didatangkan di dalam bekas kaca yang kedap udara bagi memastikan dapat mengekalkan kualitinya dan paling penting DocLab tidak mengandungi bahan kimia dan pengawet.

Terdapat 5 ampoule di dalam satu set DocLab. Satu ampoule di dalam bekas kaca itu kuantitinya cukup untuk kita sapukan ke seluruh muka. Apa yang perlu sapu secara perlahan-lahan dan lembut. Kita akan rasa perubahan pada wajah. Bagi saya sendiri, selesai saya menyapu DocLab seluruh muka, terasa wajah muka begitu lembut dan lembap. Biasanya saya akan cuci muka terlebih dahulusapu DocLab ke seluruh muka dan akhirnya sapukan pelembap muka :)

Mencuba secara konsisten, saya sendiri dapat lihat dengan jelas garis-garis halus terutama di bahagian dahi dan di garis tepi mata ada berkurang dan semakin tidak kelihatan.

Yang bestnya, kalau kita bersolek...mekap kita tahan lebih lama dari biasa...
Muka pun tidak berminyak uollls!!!

Cara saya menggunakannya :)
Mudah dan praktikal....

Saya suka pada kesannya pada wajah saya setelah saya menghabiskan 5 botol DocLab...
Paling penting kulit wajah bertambah lembut dan garis-garis penuaan semakin berkurangan...


Sedikit info mengenai DocLab

Ada berita baik kepada mereka yang ingin mendapatkan DocLab...
Uolls boleh dapatkan dari 



@
017-3201998 (WA/TA/MSG ILASALEH)

HARGA ASAL RM138
HARGA PROMO RM98 TERMASUK POS
(sementara promo masih ada)


DocLab Produk Inovatif Dari Korea! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 29, 2015 Rating: 5

1 comment:

  1. Kita pun dah cuba pakai DocLab, seriously memang best. Dia punya kesan memang nampka cepat sangat

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.