Hi Tea Bersama Nazim Othman dan Himalaya

Sabtu lepas saya dapat jemputan untuk menikmati Hi-Tea bersama team Himalaya yang juga disertai oleh pelakon drama berbakat Malaysia iaitu Nazim Othman. Walaupun saya jarang menonton drama melayu, tetapi nama Nazim Othman ni bukanlah asing bagi saya. Ini kerana banyak drama Nazim yang pernah saya ikuti, yang terbaru baru habis tayangannya di TV ialah cerita Cinta Iris (lakonan bersama dengan Raja Ilya, Engku Ismail dan ramai lagi).

Sepanjang hi-tea berlangsung pelbagai aktiviti telah dilakukan. Ini termasuklah kuiz bersama peminat, acara di atas pentas , Q&A bersama Nazim dan banyak lagi.

Soalan panas di hari kejadian...
Tentulah pasal karier dan juga hubungan istimewanya bersama Bella Dally :)

Antara juadah yang kami nikmati petang itewww...

Disebabkan majlis ini agak esklusif..
Kami dapat lah mengambil gambar banyak kali bersama Nazim, kihkihkih
Layan jer.....


Love this pic to the max :p

Bagus krim ni..
Takla melekit sangat...
Kegunaannya sangat versatil..boleh pakai dekat muka, tangan , satu badan :p

Benda wajib ada dalam handbag saya setiap hari untuk dibawa ke mana sahaja!

Hi Tea Bersama Nazim Othman dan Himalaya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 11, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.